Ik heb een vergelijkbaar probleem.
Mijn telefoonnummer is nu ruim 3 weken niet actief door een vastgelopen order.
Het is begonnen met een verlenging van mijn abbonement incombinatie met een nieuw toestel en een nieuwe e-sim. Order stond op pending en kon niet geannuleerd worden door medewerkers van Vodafone. De klantenservice van Vodafone gaf aan dat annuleren van de verlenging (inclusief het inleveren van telefoon) binnen twee weken de enige manier was om het op te lossen. Dit heb ik tegen mijn zin dus dan maar gedaan.
De annulering is verwerkt maar twee weken later is het probleem niet opgelost. Het bellen, langsgaan bij winkels, wat bijna een bijbaan is geworden heeft geen enkel effect.
Het ontbreekt niet aan inzet bij de medewerkers de winkels. Zij proberen te helpen maar worden ook van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer hoor ik dat ik morgen wordt teruggebeld maar dat is nog niet gebeurd. Wel heb ik een prepaid kaart gekregen met een beperkt aantal belminuten en data.
Ik heb nu sinds 18 november geen toegang meer tot mijn nummer. Wat ontzettend onhandig is. Kan hier naar gekeken worden?