bramschuit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet kunnen bellen

Sinds gistermiddag kan ik niet meer bellen. Krijg bericht: niet meer aangemeld bij netwerk. Oplossing??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi bramschuit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn meerdere mogelijkheden om te kijken of je SIM en/of toestel goed is:
1) Toestel uitzetten en daarna weer aan (wat je vast al wel hebt gedaan)
2) je SIM kaart omruilen met een ander toestel, even zien of je dan nog last hebt
3) Je toestel even in vliegtuigmodes plaatsen en daarna weer terug te zetten
4) Handmatig van netwerk wisselen en daarna weer terug te zetten naar Vodafone.NL

Vaak helpen bovenstaande prima en werkt alles weer. Mocht het niet goed zijn, neem dan contact met de klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer een reset willen geven.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi bramschuit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn meerdere mogelijkheden om te kijken of je SIM en/of toestel goed is:
1) Toestel uitzetten en daarna weer aan (wat je vast al wel hebt gedaan)
2) je SIM kaart omruilen met een ander toestel, even zien of je dan nog last hebt
3) Je toestel even in vliegtuigmodes plaatsen en daarna weer terug te zetten
4) Handmatig van netwerk wisselen en daarna weer terug te zetten naar Vodafone.NL

Vaak helpen bovenstaande prima en werkt alles weer. Mocht het niet goed zijn, neem dan contact met de klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer een reset willen geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic