Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Contactloos betalen handleiding Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Even een nieuwe topic, over contactloos betalen.Ik heb nu een NFC sim, Smartpass app en de wallet app.Als ik nu wil betalen hoe gaat dit in zijn werk?Ik neem aan NFC aanzetten, zorgen dat ik een...

Google Wallet met de Smartpass Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!, Vandaag wou ik Google Wallet met mijn smartpass gebruiken, maar spijtig genoeg werkt dit niet.Ik heb de Online Visa card code gebruikt die ik van Vodafone gekregen heb, en de code die op mijn ...

JNijholt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Gear 2 review Alleen-lezen Onopgelost

Lees nu de Samsung Gear 2 review zie onder dit bericht meer info over deze smartwatch.Heb jij hulp erbij nodig? Maak dan en nieuw Topic aan zodat we je sneller kunnen helpen. Hopelijk kun jij in ieder...

Samsung Galaxy S4 mini internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb 2 vragen waarbij ik hoop dat jullie me even op weg kunnen helpen. We gaan binnenkort op vakantie naar Italië. Ik heb dan niet echt internet nodig en wil het uitzetten en alleen af en toe...

Anniek82 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Samsung Galaxy S3] Wi-Fi onstabiel Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, de Wi-Fi op mijn Galaxy S3 is al een tijdje onstabiel. Er wordt wel verbinding gemaakt en hierna doet de Wi-Fi het ook wel even, maar na een poos valt het internet weg. Het Wi-Fi teken bo...

Werkt prepaid sim bel/data net zo goed op laptop als alleen data sim? Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik een prepaid sim bel/data net zo goed op mijn laptop gebruiken als een prepaid data sim. Bij de bel/data sim heb ik 100mb voor 1 euro dagtarrief en bij de only data sim krijg ik maar 35mb voor 2...

jt01 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Info over tarieven binnen de EU per 1 Juli 2014 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone Moderators, Op de info-pagina's van concurrent KPN staat heel duidelijk aangegeven wat de huidige en nieuwe tarieven zijn voor bellen, sms-en, gebeld worden en data-gebruik binnen de EU...

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

Verbinding Alleen-lezen Opgelost

Mijn 4G doet het op een of anderen manier niet meer. Maar vanochtend nog wel

Vastlopen Galerij-app Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Sinds kort loopt mn galerij-app vast op mn samsung s4mini. Ik kan mn foto's niet meer rechtstreeks delen in Facebook en what's app. Andersom wel, dus vanuit Facebook kan ik wel foto's uploaden....

Controleer het telefoonnummer Alleen-lezen Opgelost

ik had een telefoonnummer *nummer verwijderd wegens privacy*, ik ben in Rusland nu. De sim-kaart niet kunt netwerk vinden. Kan U alstublieft controleren dat ik kan nog steeds gebruik maken van dit num...

Laptop verbindings opties Alleen-lezen Opgelost

Ik ben zeer benieuwd wat de beste optie is om met mijn laptop mobiel op internet te komen.Volgens mij kan dit via een simkaart in de laptop zelf, via een hotspot op mijn telefoon en via een dongel.Hel...

sam1978 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoelang duurt het omzetten van mijn abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maandag ben ik naar de winkel geweest om mijn abonnement om te zetten in een sim only voor 30 euro per maand. Nu twee dagen later kan ik er nog steeds niet mee bellen/smsen /internetten. Ik ...

Komen er nog aanbiedingen? Alleen-lezen Opgelost

Ik mag verlengen. Het liefst zou ik bij jullie blijven maar jullie zijn meer dan 10 euro duurder voor t zelfde dan bij andere providers .. hoe kan dit? Komen er binnen nu en 4 maanden betere aanbiedin...

Ondersteuning signaalplus Alleen-lezen Opgelost

Waarom stopt Vodafone met signaalplus? Ze zeggen dat je overal 4g hebt. Nou in ons dorp heb je nog niet eens 2g dus bellen kun je wel vergeten zonder signaalplus ondersteuning. Je kunt wel zeggen dat ...

gjssmit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Friends & Family Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Ik ben van plan over te stappen naar Vodafone. Mijn vriend heeft al Vodafone, maar het lukt niet om een Friends & Family code aan te vragen. Wij begrijpen niet wat er fout gaat. Kan iemand...

LindaR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoonnummer geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik moest voor eind maart mijn tel opwaarderen, anders zou deze worden geblokkeerd. Nu heb ik dat pas in april kunnen doen. Dit ging goed, maar nu is mijn telefoon alsnog geblokkeerd. (is een pre...

Nikos49 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Afsluiting zonder bericht of reden Alleen-lezen Opgelost

Ik kwam er vanmorgen ineens achter dat ik afgesloten was zonde4 reden. Ik moet juist nu bereikbaar zijn ivm dat mijn man erg ziek is burn out Ik heb gelijk gebeld en de afsluiting was inderdaad ontere...

siena door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement voor de binnenvaart Alleen-lezen Opgelost

Ik mag mijn huidige abonnement verlengen.De komende jaren ben ik te vinden in geheel Europa in de Binnenvaart.Wat voor abonnement zal bij me passen?Ik bel weinig maar ben wel veel online.

door Niet van toepassing
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen