Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,071Oplossingen
  • 1,452Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone weigert nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Na vele telefonades en chats lukt het maar niet om over te stappen met nummerbehoud.Mijn vrouw en ik zijn verhuisd naar een white spot.Onze zakelijke nummers werken daar niet.Op 1 mei verocht de nieuw...

Prepaid prijzen door het dak? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Ik heb al jaren naar volle tevredenheid Vodafone prepaid. Sinds deze week wordt er ineens voor een telefoontje van 2 seconden (ongeveer, als je de voicemail aan de lijn krijgt) 1 euro gesprekskost...

KvdZ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing interne systemen Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/km8bi Update: de problemen zijn inmiddels opgelost! Op dit moment ervaren we een storing met onze interne systemen waardoor de volgende diensten tijdelijk niet of beperkt beschikbaar...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Prepaid tegoed opwaarderen tijdelijk niet mogelijk Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/zh43v Hallo allemaal,Op dit moment ervaren we een storing met onze interne systemen waardoor prepaid gebruikers tijdelijk geen tegoed kunnen opwaarderen. Ook kun je hierdoor tijdelij...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Abonnement annuleren (Bedenktijd) Alleen-lezen Onopgelost

17-05-2018 Hi, als ik vorige week woensdag een abbonement verlengde bij jullie, maar bij de concurent een betere deal zag, werd mij altijd vertelt dat ik “14 dagen de bedenktijd” had bij vodafone om m...

Mckytgr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet in Buitenand Alleen-lezen Onopgelost

Hallo begrijp ik het nu goed, dat internetten in Turkije gewoon van je eigen bundel gaat?Dus geen extra kosten ik heb Red Essential

Ria58 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement eerder opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Om meteen maar even duidelijk te zijn. Ik wil mijn abbonement eerder opzeggen omdat ik voor minder geld ergens anders 10 keer zo veel mb's kan krijgen. Dit heb ik dus ook al besloten een staat ...

gerda1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service met provider telekom.de in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Afgelopen weekend in Duitsland geweest (locatie Westerwald). De enige provider die beschikbaar was is telekom.de, zowel bij automatische als bij handmatige selectie.Helaas viel deze provider reg...

postt02 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte dekking Vodafone Doesburg Alleen-lezen Onopgelost

De dekking überhaupt in heelDoesburg is niet goed. Dat komt doordat Vodafone maar 1 miezerige mast in het uiterste noorden van Doesburg heeft staan. De dekking in het centrum is in ieder geval daardoo...

Update voor HTC One M8s Alleen-lezen Onopgelost

Er is een software update voor de M8s met versie 2.21.401.1. Jammer genoeg heb ik een Vodafone branded versie, dus ik krijg die update niet binnen. Gaat Vodafone de update voor de branded versie ook u...

bgoedhart door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klachten afhandeling Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb geen flauw idee wie mijn klachten behandeld maar Cases sluiten, wanneer er nog een reactie / vraag staat kan gewoon niet. Ik ben jaren lang klant bij jullie geweest, maar zit er...

wesleytjhu door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Overstappen Alleen-lezen Opgelost

Hey Vodafone, ik wil graag naar jullie overstappen. Mijn abonnement bij KPN loopt nog tot 19-06. Als ik vanaf dat moment over kan stappen, kan ik dan wel vast een nieuw toestel bij jullie bestellen en...

Nynke1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile chats niet zichtbaar voor iOS klanten Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/2btiuHallo allemaal,Sinds de recentste update van My Vodafone kan een deel van onze klanten problemen ervaren met de zichtbaarheid van antwoorden in een chatgesprek met onze klantens...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Prepaid beltegoed dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag het teveel aan bel tegoed van de ene sim naar de andere sim willen (laten?) overzetten. Kan dat?

rb77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data multi sim geen contact in Ierland Alleen-lezen Onopgelost

Een zakelijk abbonnement met een data multi sim.Kaart in de telefoon werkt prima maar de multi sim wil niet met het vodafone netwerk van ierland connecten.APN staat ingesteld op office vodafane zodra ...

puppie01 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S9 + branded Alleen-lezen Onopgelost

Als ik bij Vodafone een galaxy S9+ bestel ,krijg ik dan een branded of een stock toestel zonder de poespas van Vodafone

redo2015 door Stamgast
  • 67 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 18 Likes

Bkr registratie bij nieuw abbo Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik ben de afgelopen twee weken meerdere malen bij de voafone shop geweest om een nieuw abonnement af te sluiten, hier lukte het niet omdat ik niet door de BKR toetsing kwam.Na meerdere po...

Gespecificeerde rekening opvragen ouder dan 1 jaar? Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk specificeerde rekeningen ouder dan 1 jaar op te vragen? Ik zie wel dat je oude rekeningen kan opvragen tegen betaling, maar niet of dit alleen het bedrag is of ook de specificatie erbi...

silki door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

VoWIFI & KPN Alleen-lezen Onopgelost

Goededag,Ik heb regelmatig problemen met inkomende oproepen vanaf het KPN netwerk. Wanneer ik op mijn telefoon (LG G3) de WiFi geactiveerd heb vervalt vrijwel direct het mobiele netwerksignaal, niet a...

tkteun door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ander nummer herkenning Alleen-lezen Onopgelost

Ik bel mobiel uit, maar wil mijn zakelijke vaste nummer laten tonen. Weet iemand of dat kan? Nu moet ik anoniem bellen en word er vaak niet opgenomen. bedankt!Paul

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen