noomsje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet altijd bereikbaar

SOoms kan bijna niemand mij bereiken en krijgen ze gelijk mijn voicemail en ik krijg alleen een bericht dat ik een oproep heb gemist en de 06 nummers komen ook vaak binnen met 0031,ik betaal hier denk ik ook meer voor. Hoe komt dat? Kan dat omdat ik aan de belgische grens woon?
25 Reacties 25
Ellenp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het een tijdje geprobeerd zonder voicemail, maar ook dit lost het probleem niet op. Bellers horen dan dat het toestel niet bereikbaar is. Ik heb overigens een HTC Desire X.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Ellenp, aangezien je het probleem op meerdere locaties hebt kan het misschien ook aan je toestel liggen. Heb je ook al eens je simkaart voor een bepaalde periode in een ander toestel getest?
Ellenp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het toestel is al twee keer opgestuurd geweest om dit probleem te verhelpen, maar ook dat heeft nog geen resultaat opgeleverd. Dat zou ik nog een keer kunnen doen, maar ik vraag me af of het dan wel opgelost is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Door je simkaart in een ander toestel te testen kun je er dus achter komen of het eventueel aan je toestel ligt. In dat geval is het opsturen van je toestel zeker aan te raden.
erwinquaaden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 2 maanden ben ik overgestapt van T-Mobile naar Vodafone in verband met de beschikbare RED Abonnementen. Vanaf dat moment heb ik het probleem dat ik regelmatig niet bereikbaar ben en ineens een smsje krijg dat ik een voicemailtje heb terwijl er niemand gebeld heeft. Mensen krijgen de melding dat het telefoonnummer niet bereikbaar is etc. Als taxibedrijf is dat redelijk lastig en kost dus omzet!

De simkaart is al eens opnieuw geregistreerd op het netwerk en het gebeurt op 2 telefoons. Een van die telefoons werkte prima in de T-Mobile tijd. De andere is een nieuwe.

Is er al een oplossing voor?
pvl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bent niet de enige. Heb hier op verschillende plekken ook met regelmaat last van. En als ik de reacties zo lees is dat al veel langer het geval bij de klanten van vodafone. Wel veel reclame voor 4G maken maar telefonisch niet bereikbaar 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic