Ik heb voor mijn vrouw,, met behulp van een voucher een nieuw abbo afgesloten, ipv 4gig voor 10 € staat in het contract 2gig voor 12€… kunt u dit inorde maken? Contra’s nummer ****.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Pmooten
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het is voor mij, omdat ik niet werk bij Vodafone, maar ook voor de community moderatoren (mensen van Vodafone) ook niet mogelijk om je hiermee te helpen. Je kan namelijk beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone Winkel gaan. Online kan je chatten, of je kan ze ook bellen (0800-0560 afdeling bestellingen - maandag t/m vrijdag van 08:00 / 20:00 uur - Zaterdag van 08:00 / 18:00 uur - Zon- en feestdagen zijn ze gesloten)!
Hoi @Pmooten
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het is voor mij, omdat ik niet werk bij Vodafone, maar ook voor de community moderatoren (mensen van Vodafone) ook niet mogelijk om je hiermee te helpen. Je kan namelijk beter even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone Winkel gaan. Online kan je chatten, of je kan ze ook bellen (0800-0560 afdeling bestellingen - maandag t/m vrijdag van 08:00 / 20:00 uur - Zaterdag van 08:00 / 18:00 uur - Zon- en feestdagen zijn ze gesloten)!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.