Hallo
Ik ben op veel Forums aktief. Niet alleen dit Forum van Vodafone.
De naam Whooshah Mobile TV Channel heb ik vaker voorbij zien komen op de Forums van AVROTROS RadarTV en op klacht.nl
1 voorbeeld van klacht.nl
http://www.klacht.nl/onterecht-abonnement-op-whoosah/ Een oplossing heb ik helaas niet voor je. Wel twee adviezen.
Het eerste is om je nul-zes-nummer te blokkeren via
http://www.payinfo.nlDit voorkomt hoge kosten in de toekomst. Die website is van de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.
Ik adviseer je om eerst een formele, schriftelijke klacht in de dienen bij Vodafone. Ter attentie van de afdeling klachten-afhandeling. Postbus 1500 . 6201 BM MAASTRICHT.
Bij voorkeur per aangetekend verzonden brief, aangezien het om een groot bedrag gaat.
Vergeet niet te vermelden: je klantnummer, je factuurnummer en het bedrag naar jouw mening teveel in rekening is gebracht. Geef Vodafone een redelijke termijn van vijf weken om op jouw schriftelijke klacht te reageren.
Daarna kun je je klacht aanhangig maken bij De Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag.
Maar daarvoor is klachtengeld verschuldigd. En veel energie, rechtvaardigheidsgevoel en doorzettingsvermogen.
Maar voor een dergelijk hoog bedrag van €235,00 is het de moeite waard om voor te strijden.
Zoals gezegd. Een pasklare, gemakkelijke oplossing heb ik helaas niet voor je. Wel bovenstaand welgemeend advies.
Via dit Forum kunnen geen individuele klachten worden behandeld. Daar is dit Forum niet voor bedoeld, en niet voor geschikt.
Naar de Klantenservice bellen heeft geen zin meer in deze kwestie. Vodafone heeft immers al aangegeven dat de aanmelding voor Whooshah Mobile TV Channel op een correcte wijze heeft plaats gevonden. En dat antwoord zal ook voor een tweede, derde of tiende keer gegeven worden. Volg gewoon mijn adviezen allemaal op. Dat is de enige manier waarop jij je geld kunt terug krijgen. Maar dan moet je echt 100% zeker weten dat jij je nimmer hebt aangemeld bij Whooshah Mobile TV Channel. Ook niet door andere gebruikers van jouw smartphone.
Succes!
Netwerker