Hi Vodafone,
In Australië heb ik in de Outback helaas geen gebruik kunnen maken van jullie diensten. Dit omdat in een groot deel van Australië de provider Telstra de enige is die dekking geeft. En op dat netwerk heb ik geen toegang met Vodafone. Niet eens om te bellen/sms'en dus, ik was gewoon totaal onbereikbaar en zou 200 km moeten rijden voor een bruikbaar signaal, terwijl mensen met KPN wel gewoon op Telstra kunnen...
Telstra heeft in Australië verreweg de grootste dekking (geografisch ruim dubbel zo veel dan de andere 2 providers, een enorm verschil dus), dus op z'n minst bellen/sms moet daar kunnen vind ik. Graag een reactie van Vodafone hierop! (noodoproep kan uiteraard wel, maar dan ben ik zelf alsnog onbereikbaar voor bijv. familie)
Verder was ik ook voor de overstap in Dubai een tijdje. Daar gebruik gemaakt van de wereldbundel. Werkt allemaal prima, standaard pakt hij de provider Du. Echter daar is 3G op veel plekken zo druk (bijv. omgeving Dubai Mall), dat 4G wel heel wenselijk zou zijn. Ze hebben daar 300 Mbps 4G, maar met mijn (toch wel dure) wereldbundel kon ik er geen gebruik van maken. Dus misschien ook een idee om wat meer haast te maken met 4G daar?
Ben benieuwd of jullie een inhoudelijke reactie erop kunnen geven. Misschien hebben andere gebruikers ook nog inbreng of tips e.d.?