Ömer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Niet aangemeld bij netwerk

Ik zoek al maanden naar een oplossing maar kan het niet vinden. Elke keer wanneer ik wil bellen krijg ik deze melding 'niet aangemeld bij netwerk'. Als ik het herinner gebeurde dit na een update. Ik gebruik de Samsung Galaxy S3 mini.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ömer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben overgestapt naar Lyca, laat maar zitten. Bedankt voor je hulp BasT.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi ömer, gaan we checken! Plaats je simkaart eens in de telefoon van een familielid of vriend? Als je dan wel kunt bellen, dan weten we dat het je toestel moet zijn en niet de sim of iets anders
Ömer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan inderdaad met een andere telefoon ook niet bellen. Het ligt waarschijnlijk aan de simkaart maar ik ben er niet zeker van en kan op dit moment geen andere simkaart vinden. "I.v.m met tijd (04:26)"
Ömer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben overgestapt naar Lyca, laat maar zitten. Bedankt voor je hulp BasT.
nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat noemen ze bij Vodafone opgelost. Ha!
jvdveen65

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag nieuwe telefoon met nieuwe simkaart gekregen, maar kan niet bellen. Krijg melding; niet aan aangemeld bij netwerk. Hoe los ik dit op?
Groet, Jeanette
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai jvdveen65,

Is je simkaart wel geactiveerd :)? Zo niet kun je dit laten doen via de klantenservice dan wordt je simkaart geactiveerd en kun je zo snel mogelijk aan de slag met het bellen smsen en internetten op het netwerk.

Succes!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jvdveen65,

Is het nog gelukt?

Groetjes Stevied86
jvdveen65

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Stevied86,
Het is gelukt. Eerst via telefoon geprobeerd te activeren, lukte niet. Daarna via medewerker Vodafone, toen wel gelukt. Bedankt voor je reactie.
Groet, Jeanette
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen jvdveen65

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic