Ook ik kreeg op het toestel van mijn zoontje de vermelding "niet aangemeld bij netwerk" toen ik het voor € 20,- bij Albert Heijn gekochte beltegoed wilde opwaarderen. Met mijn eigen KPN toestel naar Vodafoon gebeld: Het nummer bleek te zijn afgesloten en kon niet meer worden geactiveerd. Nog geen 10 maanden geleden heb ik de SIM card geactiveerd. Volgens Vodafone had ik al na drie maanden moeten opwaarderen en dat terwijl ik nog een sms-je van Vodafone zag van een paar maanden geleden, dus vèr na die drie maanden. Men kon ook niet meer achterhalen wanneer het nummer is afgesloten. Om nu mijn 20 euro bij Vodafone te kunnen gebruiken ben ik verplicht om een nieuwe SIM card bij Vodafone aan te schaffen....... NEVER NOOIT NIET DUS!
Bij Vodafone dachten ze ook dat er iets niet goed gegaan moest zijn, immers is er nooit een SMS-je gestuurd met een afsluit-aankondiging of zoiets, maar nogmaals: Wij kunnen niets meer zien of iets voor u doen. En ik kan naar mijn geld fluiten. Lekkere service he.
Conclusie: Probeer zo snel mogelijk over te gaan naar een goede provider!