Jannap

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet. En dan ook egt niet te spreken over vodafoon

Ik voel me vreselijk genomen, en een abonnement in mn maag geduwd door de verkopers van een Vodafone winkel.
Achteraf bleek mn abonnement opeens een netto bedrag te zijn, in plaats van inkl.

Alles komt er bij. Het pakket is totaal niet compleet.
Overal verzinnen ze wel wat kosten voor.

Heb gevraagd of mijn overzicht opgestuurd kon worden, geen probleem.
Moet je alleen wel extra voor betalen, daar heb ik toestemming voor gegeven.
Maar vervolgens komt er nix, volgende maand ook nix.

Ja dat is niet hun probleem. Het versturen gaat altijd.
Het zal wel aan de post ligge, Na een paar maanden afkeken te hebben ben ik er mee opgehouden
En kosten terug krijgen ho maar.

Ik heb er egt gewoon geen woorden voor hoe ik me behandeld voeld.
Het is dan ook egt afgelopen met Vodafone.
Na heel lang daar al te zitten ga ik weg, Ik weet dat het gras bij een ander altijd groener is.
Maar deze behandeling verdien ik niet. En verwacht ik ook niet te krijgen.

Als ik alles wat ik mee heb gemaakt in de tijd van Vodafone op moet schrijven dan zit ik hier morgen nog te typen.
8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jannap,

Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent en niet alles even duidelijk was bij afsluiten van je abonnement. Ik kan helaas niets aan de bedragen of je bestelling veranderen maar wel helpen aan aan de orderbevestiging. Neem hiervoor even contact op met onze collega's via Twitter of Facebook. Zij kunnen je dan een overzicht per e-mail sturen zodat je niet op de post hoeft te wachten. Indien dit niet mogelijk is zullen ze een nieuwe poging wagen om het per post te laten bezorgen.

Rambojambo

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Door de maag geduwd? Je weet toch wel wat je koopt??
Als je wat koopt bespreek je dat toch voordat jij het besluit neemt. Als ik iets niet duidelijk vind vraag ik net zo lang tot ik het snap, daarvoor staan ze er toch.
Als je van de bank de afschriften opgestuurd wil krijgen betaal je er ook voor, dat vind ik niet gek.
tiptop7

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben ik niet met je eens. ik had een bel sms vaak abonnement voor twee jaar koste 50 euro per maand is een bindend contract. werd alleen wel ff 54 per maand na een tijdje is toch vreemd als ze het zelfde voor minder kunnen aanbieden zeggen ze contact is contact. werk dus alleen hun kant op. want als ik twee jaar afsluit voor 50 euro p.m verwacht ik ook dat ze zich daar aan houden. dus niet ik begrijp de frustratie dus wel
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@tiptop7

Je bedoelt de inflatie correctie?
tiptop7

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maakt niet uit het is een vast bedrag dat afgesloten is tussen twee partijen dat gebeurt ook bij mijn gas boer die legt ook een tarief vast voor bepaalde tijd en daar houden ze zich aan inflatie ofniet het staat er gewoon bij op zonder uitleg.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
tiptop7

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
macht positie bedoel je lol
ik smap het wel maar een uitleg voor dat de verhoging door gevoerd wordt zou prettig zijn.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @tiptop7 ,

De eerste keer dat ik er mee te maken kreeg was ik er ook verbaast over. Dat zo iets zo maar toegestaan is.
Alleen naar enig speurwerk in de kleine lettertjes in mijn contract, stond er een clausule in die er voor zorgt dat dit mag. Daarom houd ik tegenwoordig rekening met deze factor in het bepalen van mijn contract
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic