tiptop7

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

chat bijna niet te bereiken

hallo vreemd dat de chat er zo veel uit ligt.
het lijkt wel of ze te veel gezeur van ons krijgen.
heb je een pre order geplaatst krijg je ongeveer als laatste je toestel. ik wacht al vanaf 31-3-2014 op mijn s5 dat is service waar ik niet blij van wordt. ook al twee keer gebeld maar elke keer pas na 10 min iemand aan de lijn zo wordt het wel een dure grap.
7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste@Tiptop7,

De jongens van de chat werken echt enorm hard en hebben allemaal gemiddels 6 chats tegelijk openstaan., als het niet meer is... Er zijn veel klanten met vragen, die allemaal graag wil dat de tijd voor hun genomen wordt. Dit zorgt er nu eenmaal voor dat je niet direct geholpen kan worden.

Het is het handigst om te vragen naar de afdeling verkoop, die hebben verstand van zaken omtrent orders
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tiptop7 ,

Je zou anders ook eens even het kunnen proberen via Twitter of Facebook! Daar zijn ze gelukkig zelfs ook bereikbaar 24/7 :).

PS: De chats zijn vaak gewoon overvol :(. Probeer de ochtend en anders eens in de avond na 22:00 dan is het net wat rustiger is er aan mij verteld door verschillende chat medewerkers.
tiptop7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo bedankt voor
tiptop7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je reactie .ik hen geen Twitter e.o Facebook
en vaak ligt na 22.00 uur de chat technische plat.
en bellen is vaak lang wachten voor je contract krijgt en loopt aardig in de kosten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tiptop7 ,

Hé dat is vervelend. Zelf heb ik deze problemen niet gemerkt met de chat en deze functioneerde gewoon naar behoren! Gewoon ook vaak de pagina verversen dan kom je er ook wel in alleen inderdaad het is en drukke rij...

*Tip: Ochtend & avond zijn de beste momenten is er me verteld.
Meer kan ik er via het Forum niet van maken :(.
tiptop7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vreemd is dat de laatste medewerker mij vorige week vertelde dat ze mijn order naar post.nl hadden verstuurd maar in de order status staat dit niet hierover kan ik wel weer gaan bellen maar dat kost weer geduld en centjes 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tiptop7 ,

Dat is niet de bedoeling. Je kan inderdaad gaan bellen maar het kost je zoals je zelf zij wel wat.
Het is natuurlijk je eigen keuze misschien dat je eens later op de dag de chat kunt proberen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic