mwes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gebeld worden door vodafone.......................

Goede middag meneer, wist u dat uw abonnement afloopt. JA DAT WIST IK, IN JUNI. Meneer wij mogen uw abonnement weer met een jaar verlengen. NOU DAT IS FIJN ZEG. u behoud uw abonnenment en blijft het zelfde betalen, voor weer een jaar lang. OHH EN WAT ALS IK NIETS DOE? tja dan behoud u ook uw abonnement en blijft u ook het zelfde betalen.....EN DAN ZIT IK ER NIET WEER EEN JAAR AAN VAST. eh nee meneer. MAAR WAT IS DAN MIJN VOORDEEL ALS IK HET WEER EEN JAAR VERLENGD. ehhh niets meneer. U KUNT MIJ NIETS AANBIEDEN? nee meneer.

Misschien wordt het na 20 jaar toch tijd om over te stappen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo mwes,

Via de Vodafone telefonische Klantenservice kun je instellen dat je in het vervolg gevrijwaard wilt zijn van commerciële telefoontjes van Vodafone. En dan kun je ook verzoeken dat Vodafone jou ook niet meer mag benaderen via sms, mms, e-mail voor commerciële doeleinden.

Telefoonnummer: 1201

Die opties zijn helaas nog niet aan- of uit te vinken via My Vodafone.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mwes ,

Wat en vervelend probleem zeg dat het niet goed uitkwam :(.
Je zou dit even kunnen vermelden via www.vodafone.nl/feedback daar kan je feedback worden opgevangen en wordt er z.s.m contact met je opgenomen.

Helaas weet ik niet of de telefoontjes te vermeiden zijn die vraag kan ik zelf helaas niet volledig beantwoorden maar ik dacht zelf van niet.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo mwes,

Via de Vodafone telefonische Klantenservice kun je instellen dat je in het vervolg gevrijwaard wilt zijn van commerciële telefoontjes van Vodafone. En dan kun je ook verzoeken dat Vodafone jou ook niet meer mag benaderen via sms, mms, e-mail voor commerciële doeleinden.

Telefoonnummer: 1201

Die opties zijn helaas nog niet aan- of uit te vinken via My Vodafone.

Succes !

Netwerker
mwes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de tip!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic