@SamsungExpert @Maartje Samsung expert + Maartje
Met alle respect maar je beargumentering ( samsung expert) slaat wederom de plank volledig mis.
Het is NIET een Nexus probleem als je het ticket volledig had gelezen wat op google is geplaatst, of als je onze eerdere reacties hebt gelezen in dit forum. Je reactie is totaal niet juist en zorgt bij mij voor nog meer irritatie.
Het getuigt ervan dat je niet naar het onderliggende probleem hebt gekeken zoals ik eerder heb omschreven, kijk hier eens naar, bekijk de logcats eens:
https://code.google.com/p/android/issues/detail?can=2&start=0&num=100&q&colspec=ID+Type+Status+Owner+Summary+Stars&groupby&sort&id=79580
Ten eerste, als ik niet kan sms-en bij mijn provider, waar ik meld ik me dan??? Bij mijn provider!
Ten 2e ik word gefactureerd / afgerekend, waar meld ik me dan??? Bij mijn provider! De sms wordt afgerekend door mijn SP als zijnde een buitenlands nummer. Wie gaat dat betalen??? ik niet hoor en ik denk dat andere daar net zo overdenken.
Dat we erachter komen na een eigen troubleshoot dat het probleem sinds de update naar lollipop is ontstaan en dat we een ticket dienen aan te maken bij google is logisch.
Vodafone is afhankelijk van onze feedback en ervaringen om iets met een probleem te kunnen doen, daarom hebben hebben jullie
multimediale dienstverlening. Maar doe er dan ook iets mee, geef feedback anders is het hele nut ervan waardeloos.
Ik kaart het probleem meerdere malen op verschillende wijze aan (via dit forum, via facebook, via chat en telefonisch), en dan verwacht men ook feedback.
(ik) / we /heb(ben) nog geen enkele feedback mogen ontvangen. Pas na mijn geiriteerde reactie gisteren avond kon Maartje zeggen "geloof me we zijn er mee bezig"
Op de andere vraag wordt echter geen reactie gegeven "Hoe gaan jullie om met klanten die hierdoor onterecht kosten hebben gemaakt?"
Denken jullie nu werkelijk dat wanneer iemand zich meld met dit probleem bij Google dat Google zegt " oooh ja hoor wij gaan de gemaakte onkosten crediteren bij Vodafone" Dat wordt van het kastje naar de muur.
Vodafone mag hier een standpunt in gaan nemen en duidelijk communiceren hoe men hiermee omgaat.
Aan jullie de taak om dit probleem aan je team manager bekend te maken. Hij/zij zal in overleg met 't management een beslissing dienen te nemen wellicht in conclaaf moeten gaan met iemand van technical support.