jacco54

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur

Voor de zoveelste keer klopt mijn factuur niet. Na bellen (half uur aan telefoon wachten) wordt er steeds beloofd dat ze het in orde zullen maken. Op mijn factuur van jullie zou 17,99 gecrediteerd worden is niet gedaan. Op mijn volgende factuur zou weer 8,99 gecrediteerd worden. Er is al 2 x beloofd dat ze mij daarover zouden e-mailen nu om 15.45 weer door Tanne van de facturen. Zij g
Heeft net aan mij gezegd dat ik binnen 2 weken 26,97 op mijn rekening gecrediteerd zou worden. Ik wacht nog 2 weken en als het niet gedaan wordt ga ik ermee verder. Heb alles op papier en misschien kunnen er andere instanties er wel mee om gaan. Zoals opgelicht of omroep Max of Kassa. Als er meer zijn die die klachten hebben reageer dan ook à u b. Zo kan het niet verder ze houden je aan het lijntje.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jacco54

Vervelend dat dit gebeurd bij je. Natuurlijk is het de bedoeling dat als iets toegezegd wordt betreft een creditering dat het ook uitgevoerd wordt. Echter vanuut hier kan ik je niet verder helpen omdat ik niet in de systemen kan. Ik raad je inderdaad aan om de twee weken te wachten en anders eventueel het feedback formulier in te vullen. Ik snap dat dit zeer vervelend voor je is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals aangegeven door Steven- kan dit via het forum niet worden opgelost. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic