IvoB1987

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen jullie al iets zeggen of jullie de Nexus 6 krijgen? Die is gisteren door Google aangekondigd. Zo ja, wanneer? Wat ik zo kan vinden wordt er gezegd dat hij op verschillende plaatsen vanaf eind oktober te preorderen is en dat hij begin november er zou moeten zijn.

Ik zit ook met het probleem dat mijn abonnement op 7 november eindigt en ik zou dan graag willen verlengen met deze Nexus 6 en ben bang dat ik dan misschien net te laat ben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @IvoB1987 ,

Minder goed nieuws... Wij in Nederland zullen pas in December dit jaar de Nexus 6 kunnen verwachten. Dus niet in Novermber. Of de Nexus 6 verkocht zal worden is nog onbekend omdat de Nexus 5 ook niet verkocht is via www.vodafone.nl/shop/

Bekijk in context

16 Reacties 16
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@IvoB1987

Op dit moment is er bij ons helaas nog niks bekend over dit toestel. Mocht er iets bekend worden dan zul je dit terugvinden op onze site!
cvandew

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
- edit moderator - Bericht in strijd met de huisregels:

Zorg ervoor dat je post logisch is en aanvullende waarde heeft voor het topic. Plaats geen nutteloze kanttekeningen of opmerkingen die niet bijdragen aan de discussie of de oplossing
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @IvoB1987 ,

Minder goed nieuws... Wij in Nederland zullen pas in December dit jaar de Nexus 6 kunnen verwachten. Dus niet in Novermber. Of de Nexus 6 verkocht zal worden is nog onbekend omdat de Nexus 5 ook niet verkocht is via www.vodafone.nl/shop/
Laurent_19_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook benieuwd of de Nexus 6 door Vodafone aangeboden gaat worden, ik hoop het wel want ik wil mijn abonnement graag i.c.m. dit toestel verlengen, maar gezien Vodafone op dit moment helemaal geen Motorola toestellen in het assortiment heeft lijkt het er niet op.

Of loopt de verkoop van de Nexus toestellen via een ander kanaal dan de fabrikant i.v.m. de inmenging van Google?


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Laurent_19_ ,

Momenteel kunnen vele nog niks weten over de opkomst van de Nexus 6, we zitten nog in oktober. Eind volgende maand zal er meer info waarschijnlijk beschikbaar zijn! In Nederland zal de Nexus 6 pas begin december beschikbaar zijn.

Het is dus eigenlijk nog en tijdje wachten.
De vorige Nexus 5 werd ook niet verkocht op https://www.vodafone.nl/shop/ dus of de Nexus 6 dit wel zal zijn is nog onbekend.
rjv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf woensdag is deze al in NL te pre-orderen, ivm F&F abbonementen zou het wel prettig zijn als jullie deze ook zouden gaan leveren..
Laurent_19_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad, ik zie dat andere grote providers (zonder namen te noemen) hem wel al aankondigen.
Het zou erg jammer zijn als hij niet via Vodafone te verkrijgen is.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Laurent, of we de Nexus gaan leveren weet ik persoonlijk niet zeker.

Maar stel dat we hem niet gaan leveren (weet ik dus niet zeker nog): als je een Friends & Family code hebt kun je die uiteraard gewoon gebruiken. Een oplossing zou bv zijn om een los toestel te kopen (als je het geld voor een los toestel hebt) en dan een Sim Only te nemen. Je betaalt dan niet af voor je toestel en dus is je abonnement goedkoper. Op de loopduur van je contract bespaar je met een los toestel + Sim Only een paar tientjes. Hoe beter de deal is die je kunt vinden voor het toestel, hoe meer dat wordt. Je koopt er geen tweede telefoon van uiteraard, maar je kunt er zeker ergens van op het terras (onder de warmtelamp :P) gaan zitten en dat is toch weer lekker 🙂
Laurent_19_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bas,

Allereerst bedankt voor je reactie!
Ik had zelf ook gekeken naar een Sim Only i.c.m. een los toestel, ik loop daarmee echter de korting op het toestel (bij verlenging als bestaande klant) mis.

Als voorbeeld (zonder maandbedragen voor het abonnement te noemen): in het geval van een Samsung Note 4 betaal ik bij een RED Super abonnement van 2 jaar nog maar € 399,- i.p.v. € 859,- voor het toestel terwijl het maandbedrag bij een RED Super Sim Only niet anders is. Dus ja die korting van € 460,- op het toestel pik ik graag mee.
Vandaar dat ik hoop dat ook Vodafone de Nexus 6 gaat leveren.




Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
@Laurent_19_
Groot gelijk, dit is gaat niet om een paar losse centen maar serieuze bedragen.
Fingers crossed.:D
Gr Per
Laurent_19_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er ondertussen al meer bekend? Nu Google in de Play Store de "nederlandse (en belgische) prijs" heeft onthuld: http://androidworld.nl/nieuws/nexus-6-vanaf-649-belgie-nederland-play-store/




Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Laurent, nee, nog niks. Wat is er trouwens gebeurd met de Nexus als betaalbaar apparaat zeg, sheesh :D. Ik had helemaal niet in de gaten dat hij zo prijzig was geworden. Waarschijnlijk de moeite waard hoor, maar het is bijna het dubbele van wat ik van een Nexus gewend was
brandesign

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is hier inmiddels al meer over bekend?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @brandesign ,

Het wordt er niet beter op, http://tweakers.net/nieuws/99738/google-stelt-nexus-6-en-android-50-lollipop-in-nederland-uit-wegens... Ik raad je aan om nog even af te wachten wat er gaat gebeuren. Het toestel zal wel vertraagd in Nederland aankomen...
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
@Laurent, de note4 is veel goedkoper verkrijgbaar dan voor 860, bv bij Vodafone's belcompany voor nog geen 690 euro
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic