Hoi
Bullit Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik weet niet helemaal wat de vraag moet zijn maar dit is een klanten helpen klanten community en dit soort vragen is nu niet echt iets voor ons als klanten, onder elkaar, om daar antwoord op te kunnen geven. Daarvoor zou je een brief of iets moeten schrijven naar Vodafone en/of contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone. Je kan die het beste aanschrijven via een privé bericht te sturen bij Vodafone
Facebook of
Twitter. Daar zitten misschien mensen die je daar antwoord op kunnen geven. Al hoewel ik daar ook niet zeker van ben.
In ieder geval, als Vodafone gebruiker kan je niet zoveel doen om te bepalen waar een mast komt of niet. Dat is aan de gemeente en aan vergunningen en wat Vodafone aanvraagt. Eventueel zou je op deze pagina,
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml, eens kunnen kijken en daar dan een melding maken dat je slecht bereik hebt of een mast wilt zien laten plaatsen.
Succes in ieder geval.