Hoi
BertG Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het melden van iets of het stellen van een vraag hoeft natuurlijk maar in 1 topic. Je bericht zal dan door iedereen gelezen worden, twee topics openen is daarom niet nodig. Ik geef je hier dan alleen het antwoord.
Of er gisteren een storing is geweest kan ik je niet zeggen want Nederland is zo groot dat het zo kan zijn dat jij last hebt maar iemand anders niet. Als er storingen zijn dan kan je deze altijd eest zelf opzoeken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map
Als je nog last hebt, haal je SIMkaart uit je toestel, zet je toestel 10 minuten uit, stop daarna je SIMkaart er weer in en zet dan je toestel weer aan. Mocht dat niet lukken, probeer handmatig het netwerk even aan te passen en zet hem dan weer terug naar Vodafone NL. Wat je ook kan proberen is vliegtuigmodes zetten en dan daarna weer terug zetten.
Mocht je daar geen info zien staan of mocht bovenstaande niet lukken, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen, en als dit niet kan, door een
chat te starten. Deze mensen kunnen direct met je mee kijken en je voorzien van informatie.
Ik ga er vanuit dat als er een plaatselijke storing was, dat deze dan nu is opgelost.