BertG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkdekking

Ik verblijf op ******* Zeewolde. Tot afgelopen zondag kon ik hier normaal bellen met Vodafone. Sinds gisteren heb ik echter geen verbinding meer met het Vodafone netwerk.
Mijn vraag:
Wat is er aan de hand?
Als er een storing is, wanneer gaat die dan opgelost worden?

Moderator edit: adres verwijderd ivm privacy.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi BertG
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het melden van iets of het stellen van een vraag hoeft natuurlijk maar in 1 topic. Je bericht zal dan door iedereen gelezen worden, twee topics openen is daarom niet nodig. Ik geef je hier dan alleen het antwoord.

Of er gisteren een storing is geweest kan ik je niet zeggen want Nederland is zo groot dat het zo kan zijn dat jij last hebt maar iemand anders niet. Als er storingen zijn dan kan je deze altijd eest zelf opzoeken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Als je nog last hebt, haal je SIMkaart uit je toestel, zet je toestel 10 minuten uit, stop daarna je SIMkaart er weer in en zet dan je toestel weer aan. Mocht dat niet lukken, probeer handmatig het netwerk even aan te passen en zet hem dan weer terug naar Vodafone NL. Wat je ook kan proberen is vliegtuigmodes zetten en dan daarna weer terug zetten.

Mocht je daar geen info zien staan of mocht bovenstaande niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, en als dit niet kan, door een chat te starten. Deze mensen kunnen direct met je mee kijken en je voorzien van informatie.

Ik ga er vanuit dat als er een plaatselijke storing was, dat deze dan nu is opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels verholpen BertG ? Op dit moment is er geen landelijke storing.
Als eerste raad ik je aan om je toestel eens opnieuw op te starten en te controleren of mobiele data aan staat.
Daarnaast mag je ook controleren of 4G aan staat.

Daarna kun je controleren via bovenstaande link of er een storing of werkzaamheden zijn. Indien dit niet het geval is, raad ik aan om een kruistest te doen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende sim in jouw toestel. Hiermee kun je uitsluiten waar het probleem ligt.
Mocht het dan nog niet werken, kun je de stappen via onze Network check doorlopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons BertG?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic