IreneGestel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk

Goedemorgen,

Ik heb sinds maandagochtend slecht internet van Ziggo en sinds gisteren geen Vodafone service.
Ik heb gisteren aantal keer Ziggo gebeld, maar val in het gesprek weg en niemand belt me terug... Vandaag twee maal Vodafone gebeld en ook hier viel het gesprek weg en word ik niet teruggebeld.
De bereikbaarheid is zo slecht dat het me irriteert dat er vanuit Ziggo en Vodafone geen follow up is op mijn telefoontjes.
Mijn vraag: Wanneer zijn de werkzaamheden over want twee dagen last is echt veel te lang.

mvg Irene
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi IreneGestel
Je zou ook contact met Ziggo en/of Vodafone contact op kunnen nemen via een privé bericht met Twitter en/of Facebook (of die van Ziggo). Maar je kan ook via de website een chat starten en dan heb je direct iemand waar je mee kan chatten.

Het blijft uiteraard er vervelend als je niemand aan de telefoon krijgt of dat ze wegvallen, het kan gebeuren. Maar probeer bovenstaande en dan komt het wel goed. Volgens mij is er op dit moment nergens een storing.

Heb je vragen over ziggo, kijk dan eens op de site Community.ziggo.nl.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @IreneGestel,

Balen dat je zo slecht bereikbaar bent! De werkzaamheden en ook de duur ervan kun je wat betreft Vodafone nakijken via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map. Mocht je op dit moment toch nog aanvullende vragen of opmerkingen hierover hebben, kun je ons ook altijd een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Daar zijn we 24/7 bereikbaar.

Groetjes, Sharon
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic