Grace007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk valt aan en uit

Hoi hoi,
 
Ik ben al dagen chagerijnig. Mijn BB doet super gek. dan kan ik appen en dan weer niet. Het word erger en erger. Mijn phone is pas een jaartje oud en ik heb een nieuwe SIM in laten zetten. Nog steeds nix. En als ik een andere phone gebruikt, dus aan mijn BB kan het niet liggen,....zelfde.....wat is er nou aan de hand? Ik kan zelf niet bellen maar wel gebeld worden. Ik heb et echt gehad!!
 
 
Chagerijnig in Tilburg
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Grace007 schreef:
Hoi hoi,

Ik ben al dagen chagerijnig. Mijn BB doet super gek. dan kan ik appen en dan weer niet. Het word erger en erger. Mijn phone is pas een jaartje oud en ik heb een nieuwe SIM in laten zetten. Nog steeds nix. En als ik een andere phone gebruikt, dus aan mijn BB kan het niet liggen,....zelfde.....wat is er nou aan de hand? Ik kan zelf niet bellen maar wel gebeld worden. Ik heb et echt gehad!!


Chagerijnig in Tilburg
Hi Grace,

Uit je berichtje kan ik opmaken dat je deze problemen voornamelijk in Tilburg hebt. Kun je dan ook aangeven op welke postcode je dit precies merkt? En kun je ook nog vertellen sinds wanneer je dit ervaart en of het daarvoor wel naar behoren heeft gewerkt? We horen het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic