iris89

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] slechte verbinding(internet) Veluwe

Ik ben dit weekend op de camping, waar wij vast staan, in Hoenderloo geweest en heb daar het hele weekend nauwelijks tot geen internet gehad op mijn mobiel(samsung galaxy s2) . Normaal heb ik niet zon hele slechte bereik daar maar dit weekend kon ik helemaal niks. Als ik al verbinding had, dan was dat ook maar voor korte duur. Soms viel heel mijn bereik weg en kon dan ook niet meer bellen of smsen. Berichten kwamen ook serieus 2uur later aan nadat ze verstuurd waren. Had mijn telefoon ook uit en weer aan gezet maar dat hielp ook niet. Is dit omdat we in de bossen zitten of ligt dat misschien aan iets anders? Mijn buren hebben ook Vodafone en hebben daar hetzelfde probleem als mij en ik zag laatst dat iemand anders vanaf de camping een facebook bericht had gestuurd met hetzelfde probleem.


Ik zit al ruim 8jaar bij Vodafone en heb echt nooit ergens problemen mee gehad en ben verder heel tevreden met deze profider. Daarom kijk ik erg op van dit probleem die ik nooit eerder heb gehad bij jullie.

Met vriendelijke groet,

Iris
8 Reacties 8
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Iris,
 
Welkom hier 😉 Vervelend dat je geen verbinding hebt gehad. Ik kan zien dat er in Arnhem ( en omgeving) werkzaamheden zijn geweest.
Misschien dat je hier hinder van hebt ondervonden?
 
Vodafone werkzaamheden
 
Heb je misschien een postcode. Dat is wel handig namelijk.
 
Succes iig!
iris89
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Dank je wel 😉 Postcode is: 7351 TM  Hoenderloo.
Ik kom er eigenlijk alleen in het weekend en zag dat er in de omgeving Arnhem op een woensdag was, geen idee of dat een na-effect heeft gehad?. Zag ook dat er a.s Donderdag werkzaamheden zijn in Hoenderloo en omgeving, ben er van het weekend dus misschien heeft gewerkt. Hoop het wel want anders heb ik straks 2 moeilijke vakantie weken 😉
Mijn ma heeft een andere provider en zij had nergens last van. Zat vrolijk naast mij te internetten 😛

Groetjes
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi,

Het lijkt erop dat er wat probleempjes zijn in Hoenderloo en omgeving. Volgens de site zijn er werkzaamheden; http://www.vodafone.nl/klantenservice/werkzaamheden/

Misschien, zoals je zelf zegt, is het een na-effect. Heb je nog altijd problemen?

iris89
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben nu weer op de camping en merk wel iets van verbetering, gisteren kon ik mijn vriend wel beter verstaan dan verleden week. Gisteren tot in het dorp nergens last van maar zodra ik op de camping kwam was alle bereik weg maar kwam wel weer terug. Wat ik nu wel heb is dat ik of alleen een g heb staan met volop bereik streepjes of 3g met h+ verbinding heb en soms een streepje bereik heb. Het is niet zo dat ze allebei tegelijkertijd werken(soms wel), het is dus het één of het ander en dat verschilt nog wel eens. Er is dus wel een verandering maar kan niet zeggen dat het nu echt weer 100% werkt.. Misschien dat dat nog komt? Mijn buren hebben ook nog hetzelfde probleem als mij. Ben wel blij dat ik nu beter bereik heb als verleden week! Ook al werken de verbindingen nu niet goed samen, verbetering is er wel.
iris89
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoenderloo

Vrijdag 17 augustus
tussen 07:00 en 16:00 uur

Minder bereik bij bellen, sms en mobiel internet

Toevallig ben ik dan ook in Hoenderloo. Wat houden de werkzaamheden dan precies in? Voor beter netwerkbereik of gewoon onderhoud aan iets? Omdat het dan de 2e keer deze maand is. Ben benieuwd! Alleen jammer dat er dan minder bereik is 😉
iris89
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ben weer in hoenderloo op de camping en het is weer bagger.. Heel fijn dit, hoop dat het toch echt snel gaat veranderen!
Wilff_Vodafone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,
 
Vodafone heeft sinds twee weken een nieuwe antenne in Hoenderloo ingebruik genomen. Deze staat op het Landal Greenparks park de Miggelenberg. Het betreft hier een 3G site,
 
JWG
iris89
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ondanks de nieuwe antenne nog steeds last van de problemen die ik al had. Met name in de avond wordt het slechter. Ik baal hier gigantisch van maar het camping seizoen voor ons is voorbij en kan alleen maar hopen dat het volgend jaar beter is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic