Ik ben dit weekend op de camping, waar wij vast staan, in Hoenderloo geweest en heb daar het hele weekend nauwelijks tot geen internet gehad op mijn mobiel(samsung galaxy s2) . Normaal heb ik niet zon hele slechte bereik daar maar dit weekend kon ik helemaal niks. Als ik al verbinding had, dan was dat ook maar voor korte duur. Soms viel heel mijn bereik weg en kon dan ook niet meer bellen of smsen. Berichten kwamen ook serieus 2uur later aan nadat ze verstuurd waren. Had mijn telefoon ook uit en weer aan gezet maar dat hielp ook niet. Is dit omdat we in de bossen zitten of ligt dat misschien aan iets anders? Mijn buren hebben ook Vodafone en hebben daar hetzelfde probleem als mij en ik zag laatst dat iemand anders vanaf de camping een facebook bericht had gestuurd met hetzelfde probleem.
Ik zit al ruim 8jaar bij Vodafone en heb echt nooit ergens problemen mee gehad en ben verder heel tevreden met deze profider. Daarom kijk ik erg op van dit probleem die ik nooit eerder heb gehad bij jullie.
Met vriendelijke groet,
Iris