Steven wrote:
Heb je de stappen van de network check doorlopen Marp? Of heb je aan het einde een onderzoek aangemaakt?
Door een onderzoek aan te maken, gaan de collega's van de network crew hiermee aan de slag voor je.
Dag Steven alles door genomen behalve onderzoek heb ik nog niet aangemaakt.
Het is bekent in deze regio slecht netwerk en tijdens telefoongesprekken wordt je er af gegooid om dat het netwerk van slechte kwaliteit is.
Ik ben genoodzaakt om in een later stadium op zoek te gaan naar een andere provider die zijn netwerk en telefonie wel sterk genoeg is en voldoende bereik heeft.
Ik spreek hierbij voor de overige klanten die in Huijbergen zitten ,het is van slechte kwaliteit de rede is ook denk ik dat je dichtbij de Belgische grens zit.
Ik hoop dat Vodafone hier iets mee doet voor zijn klanten.
Ik geloof dat het een koste plaatje is, om dit netwerk te verbeteren ,maar we hebben het hier niet over een klein bedrijf .
Maar een groot bedrijf .
Die als hij zijn klanten wil behouden er iets tegen over staat.
Bedankt voor je reactie
Groet Martin