Hi
Henk de vries Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is wel erg vervelend zeg... Zelf per ongelijk een Netflix account aangemaakt en dan heeft Vodafone het gedaan omdat ze niet het juiste antwoord geeft. Dat is natuurlijk wel super lastig en begrijp dat je hier gewoon een antwoord op wenst en dat iemand je daarin moet helpen.
Het vervelende is toch dat klanten je hier op de community niet mee kunnen helpen en dat Steven, ook door Privacy, niet in je gegevens kan gaan zoeken wat er aan de hand is. Heb je het al geprobeerd via de chat van Vodafone? Misschien kunnen die je wel beter helpen en inzien wat er nu aan de hand is.
Wat even van belang is dat je zeker bent dat je direct hebt opgezegd en dat je je geld via Vodafone terug krijgt of niet zal worden afgeschreven. Je kunt het eventueel via hier de
chat starten en het eens aankaarten. Het kan natuurlijk zijn dat dit nu toch ligt bij Netflix, en dan zou ik op deze
support pagina kijken.
In ieder geval succes en laat nog even weten of er een oplossing is gevonden.