mihaak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix voor 3 maanden niet beschikbaar in mijn Offers

Een aantal weken geleden heb ik mijn abonnement telefonisch "verlengd" naar een abonnement waarbij het mogelijk was 3 maanden gratis Netflix te krijgen.

De medewerker vroeg mij bij de verlenging of ik hier interesse in had, maar ik had daar verder geen info over ontvangen.

Ik heb nogmaals contact opgenomen met de helpdesk, die hebben me aangegeven dat ik dit zelf aan moet vragen via https://offers.vodafone.com/nl , maar daar staat dat ik slechts 1 maand Netflix krijg.

Volgens mij val kom ik volgens de elders in dit forum geplaatste voorwaarden in aanmerking voor de 3 maanden gratis Netflix en ben ik op tijd met aanvragen. Hoe kan ik dit alsnog aanvragen?

Hartelijk dank voor de hulp!

Martijn
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Afhankelijk van welk abonnement is het een of 3 maanden netflix. Ik raad je aan om dit via de klantenservice kenbaar te maken
Mijn collega's daar kunnen dit samen met jou controleren en oppakken /corrigeren voor je.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
mihaak , is het nog gelukt om contact op te nemen met de klantenservice?
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt ?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bij geen reactie sluiten we dit topic na 48 uur
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic