Hallo allemaal,
Zojuist de stappen doorlopen om 3 maanden gratis Netflix te krijgen na mijn Vodafone Red verlenging.
Ik heb hier 2 jaar geleden ook al eens gepost, daar het toen ook nog niet vlekkeloos verliep met het verkrijgen van gratis maanden Netflix.
Ik kon kiezen uit de drie offers op
http://offers.vodafone.com/nl en nadat ik gekozen heb voor Netflix moet ik inloggen op mijn Netflix account (ik ben reeds Netflix klant). Eenmaal ingelogd op Netflix, zit ik ineens op hun website en is er totaal geen aanvullende informatie over de status.
Even gezocht naar het account saldo bij facuratie, maar hij lijkt geen mutatie plaatsgevonden te hebben.
De optie om te kiezen voor Netflix is nu weg op offerts.vodafone.com/nl.
Bij de Netflix support verwijzen ze mij naar Vodafone, ik zou een cadeaukaart code moeten hebben, maar die heb ik nergens ontvangen.
Hoe kan dit opgelost worden?
Met vriendelijke groet,
Armand