Peyk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetten in Belgie

Goedemiddag,

Ik betaal 50 euro in de maand voor mijn abonnement in Nederland, best prijzig. Sinds kort heb ik een nieuwe baan, in Belgie. Hier heb ik helaas geen wifi en moet ik dus gewoon op internet zitten. Ik weet dat ik een bundel van 2 euro per dag kan nemen voor internetten in het buitenland, maar dat kost me nog eens 50 extra bovenop mn abonnement. Dat vind ik iets te veel. Zijn hier andere mogelijkheden voor? Kan ik een ander soort abbo/blox aansluiten?
2 Reacties 2
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Peyk , welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat de kosten flink oplopen als je elke dag de Alles-in-1 op Reis bundel van €2 per dag moet gebruiken. Misschien is het Black abonnement iets voor jou? Daarmee kun je onbeperkt bellen en sms'en in Nederland en over de grens. Je krijgt een internetbundel van 25 GB die je in Nederland kunt gebruiken. Verder krijg je een bundel van 2 GB die je in onze Voordeellanden kunt gebruiken. België valt uiteraard onder die Voordeellanden.

Neem eens contact op met 1201 voor de mogelijkheden om je abonnement te wijzigen of te verlengen. Wat er mogelijk is, is onder andere afhankelijk van jouw einddatum. Mijn collega's adviseren je hier graag over.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic