RvdPoel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Netflix afsluiten via Vodafone entertainment afgebroken

Ik wide een abonnement met netflix aangaan via vodafone entertainment, maar bij het registeren werd het halverwege afgebroken.

Nu zie ik als ik inlog bij vodafone entertaint wel netflix staan onder "beheren" maar dat is dus niet gekoppeld aan netflix volgens mij. Kan onder dat "beheren" ook niets anders aanklikken.  Hoe kan ik de registratie als nog afronden? Wil Netflix ook wel afsluiten buiten vodafone om, maar wil zeker weten dan dat er geen link is nu tussen netflix en vodafone, en ik dus ga betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken.  Iemand een tip wat ik kan proberen om de registratie via van netflix via vodafone entertainment toch goed te kunnen afsluiten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RvdPoel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Net ingelogd in de Vodafone entertainment omgeving, er staat geen Netflix abonnement actief gelukkig.  Zoals ik al zei heb ik het nu afgesloten buiten Vodafone om. Alleen werkt het niet, maar dat is een ander probleem. Heeft niets met Vodafone te maken.  Dank voor de reacties.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12198Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3182Likes

Heb je vodafone entertainment gebruikt met 4G/5G? Dus niet thuis gebruiken via Wifi, maar gewoon via je databundel van Vodafone. Dan zit je direct op het netwerk en als het goed is moet je dan wel de juiste informatie krijgen. Mocht je dit weekend zekerheid willen dan kan je ook bellen met de klantenservice van Vodafone, ze kijken graag met je mee. Anders is er vanaf maandag weer iemand hier online om je te helpen. 

RvdPoel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Na een lange tijd aan de lijn met netflix , het ook nog even geprobeerd onder alleen 5G. Maar dat maakt geen verschil  Ik kom wel in de vodafone entertainment omgeving , en onder beheren zie ik netflix staan, maar kan er niets mee, het is niet gekoppeld aan Netflix. Los van vodafone ben ik een abonnement aangegaan via een betaling via een boncode. Maar vervolgens krijg ik het niet werkend, krijg ook fout codes (NSES-500) . Krijg het niet werkend, helpdesk van netflix denkt aan modem. Geen idee. Heb de vraag bij KPN uit staan. Kan best zijn dat de koppeling met vodafone niet lukte omdat er een ander probleem is.  Kost een hoop tijd:-) kan alleen streamen via app (buiten vodafone entertainment optie dus), op andere apparaten laden de series en films niet. Zal wel goed komen, ooit.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12198Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3182Likes

Maandag is er weer iemand van Vodafone online. Die kijkt dan graag met je mee. Wacht eens, heb je je ooit uit laten schrijven via payinfo.nl? Als dat het geval is dan is het ook logisch dat je er geen gebruik van kan maken. Ik zou toch ook even de klantenservice van Vodafone benaderen (kan via X of Facebook of een chat en bellen). 

RvdPoel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Net ingelogd in de Vodafone entertainment omgeving, er staat geen Netflix abonnement actief gelukkig.  Zoals ik al zei heb ik het nu afgesloten buiten Vodafone om. Alleen werkt het niet, maar dat is een ander probleem. Heeft niets met Vodafone te maken.  Dank voor de reacties.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic