Ze bellen me toch ook tich keer op met aanbiedingen voor bestaande klanten opnieuw verlengen.?!
Waarbij ik zei ik denk er nog over na ,
Simonly was optie kwa verbruik en een goed toestel die nog voorzien van imei en folie is op de achterkant.
Zo zuinig ben ik er mee
Ja maar straks is hij plots kapot..
De overgang van oud naar de nieuwe abbo was net het toestel stuk gegaan
Wou alleen maar dat ze een toestel konden koppelen via next vodavone zodat ik net als anders gewoon afbetaal. En niet 2 maand hoefde te wachten.Ze keken mee en ze zagen dat het echt net was gestart. En morgen mijn contract toestel ten einde was.
Ze wouden me dit niet aan doen en ik mag opnieuw verlengen met toestel .
Want morgen was het einde en vandaag al in.
En mijn telefoon plots kapot. .wat heb ik dan aan een simkaartje ..
Morgen loopt contract af
Vandaag ingegaan
Ze hebben me goed gelopen en mag alsnog opnieuw verlengen met nieuw toestel
Ik hoef niet De nieuwste die net uit is wil gewoon bereikbaar blijven ,betaal liever 100 bij dan 1 van 100 voor even 2 maand aan de media markt uit te geven.
Dit kwam echt net te samen als het nou 14 dagen later was vond ik anders
Beetje service is niet mis