Missloontjuh88

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Net voor een jaar verlengd

Herkenbaar? 

Wat moet ik nou..

Net voor een  jaar verlengd  zonder  toestel.

Die van mij was nog goed..

Scheelde nogal maandelijks in de portemonnee.

Begint mijn S8 plots uitzichzelf te scheuren bij beeldscherm op de dag van de update/verlening

Niet gevallen  

Accu  word heet en loopt  leeg.

Zit al ver over de 14 dagen heen met annuleren.

Hoe is het mogelijk! 

Doen ze dit er nou om? Haha…

*heeft geen geld voor een nieuwe…

En zit een jaar vast .

 

 

 

 

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Missloontjuh88
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Volgens  mij snap je het niet helemaal.

Ben juist heel tevreden.

Hoezo als de klant niet wil , is de service niks.

Zon klant ben ik dus niet 

Door dat ik juist  ga verlengen  verdienen ze ook nog eens meer aan me..

Zowel zakenlijk als prive zijn we klant.

 

Nooit wat gehad  .

Zoals ik al zei 

Ik mag opnieuw verlengen met met een  nieuw toestel.

Dus ik ben geholpen  door vodafone

Bedankt voor je antwoord en  ook een fijn weekend

 

 

 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Missloontjuh88 
Ik weet niet goed wat je hiermee nu wil bereiken. Een toestel kan altijd defect raken en als je binnen de garantie termijn zit, dan kan je langs een Vodafone winkel om te vragen of ze deze kunnen opsturen en vragen of het onder garantie valt om te repareren. Valt het niet onder de garantie dan kan je vragen wat de kosten zijn en bedenken of je het dan wil laten maken of vraag aan je eigen verzekeringsmaatschappij of ze dit vergoeden (sommige bedrijven doen dit in je verzekering). 

En ben je nu 2 maanden na je nieuwe contract, neem dan een Vodafone Next en koop een nieuw toestel. Alleen zitten daar kosten aan, dat is nu eenmaal zo. 

Hoe dan ook, er zit niemand op afstand telefoons kapot te maken. Zo zit dat natuurlijk niet in elkaar, maar je zal het wel als grapje bedoelen . Dus kijk wat je doet en anders een ander toestel kopen, een iets minder toestel, die zijn niet zo duur of gebruik Vodafone Next. En verder kan je kijken of het via Vodafone winkel gemaakt kan worden (met, of zonder kosten). 

Next: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Maar goed, dit zijn wat adviezen en het ligt aan jezelf wat je doet. Er zullen waarschijnlijk altijd wel kosten zijn! Dat je dit in je achterhoofd houd. 

Missloontjuh88
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wat ik hier mee wil bereiken?? 

Helemaal niks!

Gewoon bizar toch je denkt hij is na 2 jaar nog goed ik ga verlengen zonder toestel want ben hier heel blij en zuinig mee.

 

Toestel heb ik 2 jaar en scherm begint plots te scheuren zijkant en in het midden hij word gloeiend heet terwijl ik net mijn abbo is veranderd zonder toestel.

Alsof het bewust maar 2 jaar mee zou gaan.

Ik ga de s8 gewoon nieuw kopen en ik wil nooit de nieuwste  toestel. 

Vind onzin

Word natuurlijk niet geloofd .

Maar het is echt zo hij word heet en scheurt uit zichzelf

Gelukkig  sprak ik iemand over dezelfde toestel waarbij toestel heet word en de acuu is gaan uitzetten  en het zelfde probleem dus heeft en ben schijnbaar niet de enige.

Bedankt voor je antwoord.

 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Koop een iPhone, daar doe ik nu al 3 jaar mee. Niets aan de hand en nergens problemen mee. Apple heeft 5 jaren, en soms iets meer, updates. Dus je kan makkelijk 5 jaar met een toestel doen. 

En een batterij, dat is altijd een probleem. Als je hem vaak gebruikt en verkeerd oplaad, dan kan de batterij snel leeg raken. Maar goed, je wilt er niets mee bereiken, leuk dat je het schrijft en veel plezier met de aankoop van een nieuw toestel. 

Fijn weekend!

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

 @Missloontjuh88

Dat is inderdaad balen! Een telefoon is een gebruiksvoorwerp en kan helaas soms ook defect raken. Zoals @Energieboy al aangaf kun je eventueel binnen 2 jaar je toestel onder garantie laten repareren (indien de schade onder de garantie valt).

Indien je toestel niet gerepareerd kan worden zou ik naar de mogelijkheden met Vodafone Next kijken. Zo hoef je niet het gehele toestel in één keer te betalen en kun je kiezen om de toestelkosten bij je maandelijkse kosten te laten optellen. Indien je hierover meer vragen hebt horen we het graag van je!

Missloontjuh88
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Serkan 

 

Toestel is morgen 8 maart afbetaald .

2 jaar

En idd dat deed ik al  betaalde 24 per maand

Nieuwe Abbo is sinds vandaag  ingegaan en moet alsnog 2 maand wachten met vodavone next. 

Want de abbo is vandaag ingegaan  en als het al in is gegaan kunnen ze niets meer doen en moet alsnog  2 maanden  wachten.

Dat word met de lader onderweg en hopen dat er geen brand onstaat haha ..

Verwacht  gewoon een beetje meer service. 

Want mijn vriend had dit dus ook jaren terug en was het geen probleem.

Los kopen is goedkoper maar dat moet ook maar net hebben vandaar ik gewoon per maand deed.

Dus geen service in dit geval gewoon eerst 2 maanden je simonly betalen en dan pas een toestel eraan kunnen koppelen.

?

 

 

 

 

 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar wat voor een service zou je dan van Vodafone verwachten? Leg dan eens uit wat jij zou willen dat Vodafone moet gaan doen. En een los toestel is helemaal niet zo duur hoor. Als je naar de MediaMarkt gaat dan koop je ook al een toestel voor net geen 100,- euro en daar doe je het dan 2 maanden mee en ga je daarna over. 

Een toestel is een gebruikers voorwerp en daar is iedereen zelf verantwoordelijk voor en als je geen geld hebt om iets te kunnen kopen dan zal je moeten wachten. Dat is niet anders, hoe lastig het ook is. Iedereen heeft daar last van, als dit zelfde bij hun zou gebeuren. 

Ga eens langs een Vodafone winkel en vraag of je misschien iets met je abonnement kan doen en eventueel met toestel. Vragen kan je altijd, nee heb je en ja kan je krijgen. 

Missloontjuh88
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ze bellen me toch ook tich keer op met aanbiedingen voor bestaande klanten opnieuw verlengen.?!

Waarbij ik zei ik denk er nog over na , 

Simonly  was  optie kwa verbruik en een goed toestel die nog voorzien van imei en folie is op de achterkant.

Zo zuinig ben ik er mee

Ja maar straks is hij plots  kapot..

De overgang van oud naar de nieuwe  abbo was net het toestel stuk gegaan

Wou alleen maar dat  ze een toestel konden koppelen  via next  vodavone zodat ik net als anders gewoon afbetaal. En niet 2 maand hoefde te wachten.Ze keken mee en ze zagen dat het echt net was gestart. En morgen mijn contract  toestel ten einde was.

Ze wouden me dit niet aan doen en ik mag opnieuw verlengen met toestel .

Want morgen was het  einde  en vandaag al in.

En mijn telefoon  plots kapot. .wat heb ik dan aan een simkaartje .. 

Morgen loopt contract af 

Vandaag  ingegaan 

Ze  hebben me goed gelopen  en mag alsnog opnieuw verlengen met nieuw toestel 

Ik hoef niet De nieuwste die net uit is wil gewoon bereikbaar  blijven ,betaal  liever 100 bij dan 1 van 100 voor even 2 maand aan de media markt uit te geven.

Dit kwam echt net te samen als het nou 14 dagen later was  vond ik anders 

Beetje service is niet mis 

 

 

 

 

 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, als het niet gaat zoals de klant het wil dan is de service opeens niets. Er is niets anders dan wachten op de Next mogelijkheid. Leen anders een toestel, kan je ook proberen. 

In ieder geval succes, ik kan je niet helpen als klant. Fijn weekend nog en wie weet kan je toestel het nog volhouden. 

Missloontjuh88
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Volgens  mij snap je het niet helemaal.

Ben juist heel tevreden.

Hoezo als de klant niet wil , is de service niks.

Zon klant ben ik dus niet 

Door dat ik juist  ga verlengen  verdienen ze ook nog eens meer aan me..

Zowel zakenlijk als prive zijn we klant.

 

Nooit wat gehad  .

Zoals ik al zei 

Ik mag opnieuw verlengen met met een  nieuw toestel.

Dus ik ben geholpen  door vodafone

Bedankt voor je antwoord en  ook een fijn weekend

 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oké, dat was mij, om eerlijk te zijn, niet helemaal duidelijk. Ik las er duidelijk iets anders in dan wat je omschreef. Excuus hiervoor, kan gebeuren. Het is altijd lastig om dingen te lezen zonder emotie, dan wanneer je mensen persoonlijk spreekt

Ben zeker blij dat het nu is goed gekomen. Veel plezier in ieder geval!

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@Missloontjuh88 begrijp ik het nu goed dat je alsnog hiermee bent geholpen en direct een nieuw toestel kunt uitkiezen i.c.m. een verlenging? Want dat kon ik niet opmaken uit de reacties. Indien dat het geval is is dat goed om te horen! Laat me even iets weten 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic