Edwizzle schreef:Geen extra kosten, niet bij VF winkels in ieder geval. Volgens mij kun je wel ook naar een Phone House, 100% zekerheid heb je bij een VF winkel 🙂 Enjoy!
Stevie, bedankt voor je antwoord! ga ik zeker doen, zijn daar nog weer extra kosten aan verbonden? en moet ik perse naar een Vodafone vestiging of mag het ook bij Phone House of Bel Company?
ricos schreef:En is het al gelukt???
Ik probeer al sinds jouw bericht, antwoord te krijgen via twitter en facebook. Nu 2 uur verder is het nog steeds niet gelukt om hulp te krijgen. Wellicht probeer ik het morgen weer. iig bedankt voor je hulp.
Stevie schreef:
Geen extra kosten, niet bij VF winkels in ieder geval. Volgens mij kun je wel ook naar een Phone House, 100% zekerheid heb je bij een VF winkel 🙂 Enjoy!
Edwizzle schreef:Ga het voor je navragen! Ik kom erop terug!Stevie schreef:Geen extra kosten, niet bij VF winkels in ieder geval. Volgens mij kun je wel ook naar een Phone House, 100% zekerheid heb je bij een VF winkel 🙂 Enjoy!
Stevie, gisteren naar de VF-shop geweest in Hoogeveen en daar me nanosim opgehaald! Iphone werkt! 😄
Alleeen....er waren wel kosten aan verbonden ad € 11,50...nu wil ik niet zeuren, maar er zouden geen extra kosten zijn toch? 😄
Kan ik dit nog declareren ergens??
Edwizzle schreef:Stevie schreef:Geen extra kosten, niet bij VF winkels in ieder geval. Volgens mij kun je wel ook naar een Phone House, 100% zekerheid heb je bij een VF winkel 🙂 Enjoy!
Stevie, gisteren naar de VF-shop geweest in Hoogeveen en daar me nanosim opgehaald! Iphone werkt! 😄
Alleeen....er waren wel kosten aan verbonden ad € 11,50...nu wil ik niet zeuren, maar er zouden geen extra kosten zijn toch? 😄
Kan ik dit nog declareren ergens??
nickert schreef:Bij de iPhone 5 zit vanuit Vodafone een nanosim geleverd!
is de nanosim die geleverd word bij vodafone en een nieuwe iphone een microsim waarvan je de nanosim er nog uit moet halen?
Heb namelijk bij de belcompany een nanosim meegekregen(althans staat op de bon) maar deze is even groot als een microsim en past dus niet in mijn nieuwe iphone
momelgar schreef:Zoals Niek inderdaad aangeeft, voor een iPhone 4 heb je een microsim nodig. Een nanosim is voor de iPhone 5 enkel geschikt op dit moment. Je kunt een microsim krijgen in de Vodafone winkels of via de klantenservice. Maar het snelste is om even naar een winkel te gaan, hier kunnen ze de simkaart meteen voor je activeren.
Gebruik nu Iphone 3 maar net een Iphone 4 gekocht. How kan ik een nano sim ontvangen?
alvast bedankt
momelgar
Sonny schreef:Jep, je kunt niet 1 van de 2 kaarten deactiveren van een duosim. Dus als er 1 gedeactiveerd word, dan worden beide gedeactiveerd. Helaas is het nu nog niet mogelijk om een nanosim in duosim "formaat" te krijgen, maar daar wordt aan gewerkt.
zijn duosimkaarten dat identiek aan elkaar? Daar zou ik behoorlijk van balen namleijk, ik gebruik mijn tweede simkaart namelijk veelvuldig.
Tweek schreef:Antwoord op jouw vraag vind je in dit draadje:
Hi,
Ik krijg morgen de iphone 5, hiervoor heb ik dus de nanosim nodig. Maar nu ga ik over een aantal weken op vakantie en wil dan mijn oude 3gs meenemen. Nu is mijn vraag dus of ik een duosim kan aanvragen bij een vodafone winkel waarbij ik dan dus een gewone sim heb en een nanosim.
Mvg,
maarten
Hi,
Ik krijg morgen de iphone 5, hiervoor heb ik dus de nanosim nodig. Maar nu ga ik over een aantal weken op vakantie en wil dan mijn oude 3gs meenemen. Nu is mijn vraag dus of ik een duosim kan aanvragen bij een vodafone winkel waarbij ik dan dus een gewone sim heb en een nanosim.
Mvg,
maarten
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.