Ran

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nano-Sim

Na 10 jaar overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Ik heb mijn nieuwe telefoon ontvangen maar mijn abonnement van Vodafone loopt nog een maand door. Ik ben daarom direct naar de winkel gegaan om een Nano-SIM aan te vragen. Zij gaven aan dat er een blokkade op de aanvraag zat vanwege mijn overstap naar een andere provider. 
 
Meteen de klantenservice gebeld. Er was inderdaad een raar probleem, ze zouden mij de Nano-SIM opsturen. Niets gekregen. Gister opnieuw gebeld, weer zou een Nano Sim worden opgestuurd. Ook naar de winkel gegaan, zij wilde mij geen Nano Sim geven omdat ik deze per post zou krijgen. 
 
Vandaag wederom niets gekregen. Wachten tot dinsdag? maandag geen post. Zou dan al 1 week geen telefoon kunnen gebruiken. Niet bereikbaar, niet kunnen bellen, niet smsen niets. 
 
Net weer Vodafone proberen te bellen maar klantenservice niet bereikbaar op zaterdag. Vraag via email lukt niet, systeem Vodafone verstuurt mail niet. 
 
- Vraag, wie gaat er voor zorgen dat ik per direct gebruik kan maken van mijn abonnement waar ik nog gewoon voor betaal. Is dit hoe er met klanten wordt omgegaan na 10 jaar? 
- Ik moet bereikbaar zijn. Wie gaat deze week aan niet kunnen bellen vergoeden? Vodafone neem ik aan? 
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Ran,

Het ontvangen van een nano-sim die is opgestuurd kan 5 werkdagen duren. Het eForum is niet bedoeld voor vragen specifieke vragen waar gegevens voor nodig zijn om uit te zoeken hoe het zit. Ik wil je vragen je te wenden tot de klachtenservice(ik lees dat je dat al eerder gedaan hebt) of tot de Vodafone 24/7 Web Crew. Zij zijn bereikbaar via Twitter, Facebook en Hyves.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ran,

Is het gelukt om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice ?
Hoe is momenteel de status van je vraag ?

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic