Na 10 jaar overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Ik heb mijn nieuwe telefoon ontvangen maar mijn abonnement van Vodafone loopt nog een maand door. Ik ben daarom direct naar de winkel gegaan om een Nano-SIM aan te vragen. Zij gaven aan dat er een blokkade op de aanvraag zat vanwege mijn overstap naar een andere provider.
Meteen de klantenservice gebeld. Er was inderdaad een raar probleem, ze zouden mij de Nano-SIM opsturen. Niets gekregen. Gister opnieuw gebeld, weer zou een Nano Sim worden opgestuurd. Ook naar de winkel gegaan, zij wilde mij geen Nano Sim geven omdat ik deze per post zou krijgen.
Vandaag wederom niets gekregen. Wachten tot dinsdag? maandag geen post. Zou dan al 1 week geen telefoon kunnen gebruiken. Niet bereikbaar, niet kunnen bellen, niet smsen niets.
Net weer Vodafone proberen te bellen maar klantenservice niet bereikbaar op zaterdag. Vraag via email lukt niet, systeem Vodafone verstuurt mail niet.
- Vraag, wie gaat er voor zorgen dat ik per direct gebruik kan maken van mijn abonnement waar ik nog gewoon voor betaal. Is dit hoe er met klanten wordt omgegaan na 10 jaar?
- Ik moet bereikbaar zijn. Wie gaat deze week aan niet kunnen bellen vergoeden? Vodafone neem ik aan?