Pieter spekstee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na weken nog steeds geen verbinding

Hoe kan het dat we na weken wachten nog steeds niet het nummer wat overgezet moet worden van telfort kunnen gaan gebruiken.Al meerdere keren een uur of langer aan de helpdesk telefoon gehangen en de ene na de andere medewerker gesproken die het ook niet kan/wil of mag oplossen.
Er word steeds weer een nieuwe belofte gedaan maar tot nu toe werkt het nog steeds niet.
Het nummer moet aan het RED together abonnement toegevoegd worden zodat we ook hier een voordeel mee kunnen hebben maar tot nu toe alleen maar ergernis en slappe verhalen.
Is er dan bij Vodafone niemand die dit gewoon op kan en wil lossen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eppie Grande

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Na een week nog niet voor elkaar. Nu via klantenservice en daar hebben ze het probleem doorgestuurd naar de technische dienst. En zowaar nummer nu zichtbaar !! Hoera. Het kan dus wel, raar dat dan dat niet eerder kan, want dan was het vast al opgelost.

Pieter speksteenkachel heb gebeld met 1200 en dan optie 2; online/telefonisch besteld, Status order. hier doorgezet naar technische dienst.

Bekijk in context

17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pieter speksteenkachel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit klinkt erg vervelend en begrijp dat je de Community opzoekt om hulp te krijgen. Echter, de Community is er voor klanten die klanten helpen en dit is echt iets waar Vodafone je mee moet helpen. Wat er aan de hand is, geen idee. Dit kan van alles zijn, daarom kan ik daar ook geen antwoord op geven.

Het beste wat je kunt doen is een chat te starten met de klantenservice, dan hoef je niet te bellen. Of je kan een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar zitten mensen die voor je kunnen kijken wat er aan de hand is.

Spijtig genoeg kan het dus niet hier via de Community.
Succes en laat nog even weten of het je is gelukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice Pieter speksteenkachel ?
Pieter spekstee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee Sharon dat heb nog niet weer gedaan want ik merk dat ik eigenlijk geen zin meer heb in zo'n zinloos gesprek met de volgende medewerker die het toch ook niet op gaat lossen.
Het beleid is blijkbaar dat je aan het lijntje gehouden word ipv da je iemand aan de lijn krijgt die het wel gelijk op kan en mag lossen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Pieter speksteenkachel
Jeetje zeg, dat klinkt wel heel erg vervelend en begrijp dat je er niet zoveel zin meer in hebt maar ik kan je echt verzekeren dat wanneer je een bericht stuurt via Facebook of Twitter dat je dan zeker iemand krijgt die je aan wil horen. Zou het zo jammer vinden dat deze webcare medewerkers je kunnen helpen en je dit stapt niet neemt.

Je hebt helemaal gelijk dat het vervelend is dat je niemand krijgt die je verder wil helpen, maar probeer het echt nog even. Zelf heb ik ook een probleem gehad en via deze weg is het mij prima gelukt en ben ik heel goed geholpen.
Pieter spekstee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gewoon geen zin om voor de tiende keer het hele verhaal te moeten doen en dan weer zo'n klus te hebben die het niet op kan lossen.
Ze hebben alle gegevens maar doen er gewoon niks mee ik kan daar niet tegen, kansloze prutsers.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Pieter speksteenkachel wrote:
Ik heb gewoon geen zin om voor de tiende keer het hele verhaal te moeten doen en dan weer zo'n klus te hebben die het niet op kan lossen. Ze hebben alle gegevens maar doen er gewoon niks mee ik kan daar niet tegen, kansloze prutsers.

Ik begrijp je wel maar vind het toch jammer.
Dan wens ik je verder nog veel succes, verdere oplossingen heb ik niet meer als klant 😞
Misschien dat Sharon nog iets kan betekenen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Via het forum is het lastig om dit soort cases op te pakken. De beste optie om dit aan te kaarten is via Facebook en Twitter. Ik begrijp je frustratie Pieter speksteenkachel maar om het opgelost te krijgen zul je wellicht toch nog een keertje contact met ons moeten opnemen.
Eppie Grande

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Klinkt vergelijkbaar met mijn probleem. Van prepaid Vodafone naar red toghether extra. Allemaal welwillende medewerkers, maar eerstt 24 uur wachten, san terugbellen als nog niet werkt. Dan wederom advies te wachten en als na week nog niet werkt weer te bellen. Zucht. Nummer bestaat niet, maar kan wel bellen en heeft data op lage snelheid. Maar niet zichtbaar in account.......
Chat geen oplossing, telefoon euwig in de wacht. Nu maar via Twitter. Ben benieuwd.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eppie Grande
Oei, dat klinkt niet best zeg. Vervelend dat je al zo'n lange tijd bezig bent en wat vreemd toch allemaal. Wel kunnen bellen maar je nummer kennen ze niet. Krijg je dan ook geen rekening? 🙂 Ik hoop echt dat ze het bij Facebook of Twitter kunnen oplossen voor je. Webcare kan wel wat dieper in het systeem graven en zien wat er aan de hand is. Laten we dit nu ook hopen, hou ons op de hoogte.

Succes in ieder geval.
Eppie Grande

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Twitter heeft ook niet geholpen. Wachten, en als na een week nog niet weer contact....begin te vrezen.
Weer dag verder..........
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Eppie Grande wrote:
Twitter heeft ook niet geholpen. Wachten, en als na een week nog niet weer contact....begin te vrezen.
Weer dag verder..........

Jeetje, wat vervelend zeg.
Nu kan ik natuurlijk niet met je mee kijken, misschien is het toch iets meer complexer dan verwacht en daarom dat het dan langer duurt? Maar wel erg lastig! Hou ons op de hoogte aub.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal het topic open laten staan. Ik ben inderdaad benieuwd naar de oplossing hierin Energieboy Eppie Grande Pieter speksteenkachel
Eppie Grande

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben ook benieuwd. 4G nu wel snel, maar ondanks dat bestaay het nummer nog steeds niet. Misschien straks goedkoopste abbo ooit, want voor een nummer dat niet bestaat kan je ook niet betalen.?
Eppie Grande

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Na een week nog niet voor elkaar. Nu via klantenservice en daar hebben ze het probleem doorgestuurd naar de technische dienst. En zowaar nummer nu zichtbaar !! Hoera. Het kan dus wel, raar dat dan dat niet eerder kan, want dan was het vast al opgelost.

Pieter speksteenkachel heb gebeld met 1200 en dan optie 2; online/telefonisch besteld, Status order. hier doorgezet naar technische dienst.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Eppie Grande wrote:
Na een week nog niet voor elkaar. Nu via klantenservice en daar hebben ze het probleem doorgestuurd naar de technische dienst. En zowaar nummer nu zichtbaar !! Hoera. Het kan dus wel, raar dat dan dat niet eerder kan, want dan was het vast al opgelost.

Pieter speksteenkachel heb gebeld met 1200 en dan optie 2; online/telefonisch besteld, Status order. hier doorgezet naar technische dienst.

Wat goed zeg, fijn dat het nu is opgelost 🙂
Tjonge jonge, dat heeft lang moeten duren. Dan maar hopen dat ze vanaf nu pas je abonnement gaan berekenen en niet eerder :stuck_out_tongue_winking_eye: (zal wel niet).

In ieder geval veel plezier en succes bij Vodafone, fijn dat het weer werkt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super om te lezen dat het opgelost is Eppie Grande! Is het bij jou ook al opgelost Pieter speksteenkachel?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic