Beste Energieboy,
Aannames werk ik niet mee, en dat mensen fouten maken, is een gegeven. Mijns inziens zie je in deze feed voornamelijk de softe reacties richting de verkoper de boventoon voeren.
Wat betreft de vraag waarmee ik geholpen had willen worden: deze laat ik bij deze voorlopig nog even in het midden.
Zoals ik reeds eerder heb aangegeven heb ik zelf zeer ruime ervaring in o.a. sales en het helpen van klanten, en blijf ik van mening dat dit absoluut niet de wijze is hoe je met klanten omgaat. Zou het mijn toko zijn dan had ik betreffende persoon helder en duidelijk uitgelegd dat je niet op deze wijze met klanten omgaat, hem minimaal 1 dag onbetaald verlof gegeven en een aantekening in zijn personeelsdossier.
En zoals ik ook al eerder hebt aangegeven, hoe zou U zich voelen na een stief kwartiertje wachten, de verkoper direct op je toeloopt en zegt: Komt u over 30 minuten maar terug, want ik moet nu even aan mijzelf denken....? En zich zonder blikken of blozen omdraait en helemaal niet vraagt waarvoor wij zijn gekomen....??