Heb gisteren 3 verschillende medewerkers van de helpdesk gesproken omtren mijn smartpass app en vodafoon wallet. In het kort komt het er op neer dat men bij vodafoon ook nog lang niet van de hoed en de rand weet vwb NFC.
Omdat de wallet niet werkt op de note 3 heb ik de smartpass app geinstalleerd en de smartpass aangeschaft.
Deze smartpass app werkte totdat er tijdens het opstarten gevraagd werd om de wallet app te installeren, zodat de smartpass opgestart wordt vanuit de wallet. Nadat ik deze update die aanbevolen wordt door vodafoon geinstallerd had, werkte dus geen van beide apps meer.
Na een hoop ergenis en een aantal tegenstrijdige telefoontjes hier over met de helpdesk, komt het er eigenlijk op neer dat er bij vodafoon niet nagedacht is over deze update en men geen oplossing voor handen heeft.
De wallet app is niet te installeren op de note 3, dus hoe kun je dan in het vervolg je smartpass app opstarten vanuit de wallet als je de wallet niet op je tel. kunt zetten.
Het hele verhaal klinkt allemaal heel ingewikkeld maar met een beetje logisch nadenken had men dit vooraf ook kunnen bedenken.
Er wordt nu door vodafoon naar een oplossing gezocht en dit kan weken duren.
Dus op dit moment kan ik geen gebruik maken van mijn smartpass. De wallet app. werkt niet, halve avond naar de klote met tot op heden geen oplossing brengende telefoontjes.
We wachten dus rustig af tot vodafoon met een oplossing komt.