Zo, ik ben het zat hoor.
OP Twitter reageert VodaNL niet en op Facebook krijg het vreselijke achterlijke te kinderlijke " oei, dat klinkt niet goed"
Ik maak GEEN gebruik van de Voda-app, maar ga met mijn telefoon naar de site. Inloggen KAN NIET.
Fix dat nou eens, probeer nou eens iets te doen voor een klant. Sinds 1997 al non-service, dat is een unicum.
Je collegae van Vodafone DEUTSCHLAND reageren binnen een half uur op Facebook/Twitter, en lossen zelfs administratieve problemen midden in de nacht op.
Jullie doen hier dagelijks alsof je neus bloedt, er geen problemen zijn, en als er wel problemen zijn dan lullen jullie er professioneel omheen. En sinds vandaag geen enkele reaktie meer op social media. Zeker die Smartcrew uitzwaaien? Met z'n allen naar de MediaMarkt daar in Maastricht?
Jaja, ik moet echt kotsen van jullie. De techniek functioneert, maar de klantenservice doet werkelijk geen reet.
Aaargh...