Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
'Update:Bijna alle problemen zijn momenteel verholpen. Het is alleen nog
mogelijk dat je niet kunt inloggen via de My Vodafone App. Inloggen via
de online versie van My Vodafone mag geen problemen mee...
Sinds het onderhoud van afgelopen weekend krijg ik na het inloggen de
melding: Er is iets misgegaan op deze paginaWe gaan ermee aan de slag.
Probeer het later nog eens. Ingelogd via
https://www.vodafo...
Ik meld me al een tijd aan op het nieuwe systeem. Het systeem met een
emailadres en niet de oude met gebruikersnaam (reguliere Vodafone
My).Handig, dit heb ik eerder ook al gemeld. Tot op heden ben ik...
De communicatie ontbreekt. Ik meld, na keer op keer een kwartier in de
wacht te staan, het probleem met inloggen op My Zakelijk. Dat was
maandag 23 november.De helpdesk en technische dienst zouden con...
Volgens mij zijn de medewerkers hier niet helemaal op de hoogte van waar
de problemen zitten. In dat nieuwe ***systeem van jullie. *** wegens
'grof' taalgebruik.Ik krijg er spontaan jeuk van. Ik ben e...
In de afgelopen 3 dagen 6 keer gebeld. Eerst lang in de wacht en
vervolgens helemaal niets. Ik heb 13 nummers en kon prima inloggen bij
vodafone.nl/my. Klik je op zakelijk en dan op 'inloggen bij my' ...