Pascal81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone

Beste,

Ik wil een My Vodafone account aanmaken maar elke keer als ik een account wil aanmaken kom ik niet verder dan mij nummer invoeren. Ik krijg elke keer de melding Er ging iets niet helemaal goed. Dit veld is niet goed ingevuld.
Maar achter mijn nummer staat gewoon een groen vinkje.

Ik heb een zakelijk abonnement.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Als het een bedrijf is met meerdere medewerkers dan dient eerst de contactpersoon een account aan te maken. Vervolgens kan hij of zij de uitnodigingen versturen naar de medewerkers om een account aan te maken.
Is het een eenmanszaak dan raad ik je aan om contact op op te nemen met de klantenservice. Zorg er dan wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt (staat op een factuur of bij een afschrift van Vodafone).
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Pascal81 , is het nog gelukt om het account aan te maken?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic