markmolleman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone contract opvragen

Hallo,

Ik heb op 11 november 2014 een 2 jarig mobiel contract afgesloten met een samsnung note 4 bij vodafone. Dit contract heb ik net verlengd met een nieuw toestel. Nu wil ik echter het oude contract van de note 4 oprvagen. Echter zegt de klantenservice van vodafone dat zij die niet kunnen terugvinden. Helaas kan ik me niet meer herinneren via welke website ik destijds de telefoon heb besteld. Ik heb wat navraag gedaan en er is mij verteld dat vodafone verplicht is om dat contract te bewaren en mij te verstrekken als ik er om vraag. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen om alsnog mijn contract te achterhalen en op te vragen?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter wordt het contract ook per mail gestuurd. Dit zou je mits de e-mail bewaards is gebleven terug vinden in je email.
Is het contract afgesloten toen der tijd dan dien je terug te gaan naar de winkel. Heb je het via onze website besteld of via de klantenservice dan kunnen mijn collega's deze opvragen voor je. Is het echter via een andere webshop besteld dan kun je de bon daar opvragen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
markmolleman , is het nog gelukt om het contract terug te vinden of op te vragen?
markmolleman
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb me mail tot 2 jaar teruggekeken. En ik verwijder normaal nooit me mails. Kon echt niks terugvinden.. kunnen jullie achter halen welke webshop het is besteld? Dan kan ik daarna die webhop contacteren!?
markmolleman
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JackieR nee het is nog steeds niet gelukt...
Anonymous
Niet van toepassing
Dit zou je moeten vragen aan de klantenservice via 0800-0560
Vanuit hier kunnen wij het niet voor je opvragen omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Voor deze vraag kun je inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice zoals Steven- aangeeft. We zullen dit topic dan ook binnenkort sluiten.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic