JsscvdP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone

Heb sinds 2 weken een nieuew abbonnement. Sinds die tijd nog steeds geen overzicht op my vodafone kunnen zien over mijn abbonnement. Staat nog steeds bij minuten, sms en internet onbekend.

Is dit een bekend probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @JsscvdP ,

hebben we het dan over de app of de website?
Dit kan soms even duren. (sowieso naar de eerste maand moet dit werken)

Bekijk in context

3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @JsscvdP ,

hebben we het dan over de app of de website?
Dit kan soms even duren. (sowieso naar de eerste maand moet dit werken)
JsscvdP
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om de app. Die geeft aan dat mijn minuten e.d. onbekend zijn. Weer contact opnemen als dit binnen 2 weken niet verholpen is?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Ja soms heeft de app soms wat problemen met het ophalen van je abbonomment. Naar de eerste factuur moet het probleem verholpen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic