kimselles

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone zakelijk- nummer niet herkend

Goedenavond,

Ik heb een account op mijn Vodafone zakelijk.
Nou is het zo dat wij morgen op vakantie gaan en ik last minute mijn nieuwe nummer wou toevoegen aan het account. Helaas kreeg ik telkens de melding dat mijn nummer geen Vodafone nummer is, terwijl dit zeker wel het geval is.

Ook heb ik geprobeerd om een nieuw account aan te maken, maar hierbij werd ook gezegd dat er iets fout is gegaan.

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Fijne avond,
Kim
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemiddag ,

Je kunt met deze vraag het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice via, https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/contact/telefoonnummer.shtml

Interne vragen kunnen helaas niet worden opgelost op het forum (ivm privégegevens). Hopelijk lukt het nog voordat je op vakantie bent!

Alvast een fijne vakantie.
Anonymous
Niet van toepassing
Is het gelukt met het aanmaken van het account via de klantenservice?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic