Hallo,
Ik ben sinds ruim 1 maand klant van Vodafone, en heb per abuis het ziggo account van mijn ouders gekoppeld aan mijn Vodafone account. Dit is klote, want daardoor hebben zij ineens geen toegang meer tot My Ziggo, en kunnen ze ook geen Ziggo kijken via hun telefoon/tablet. Omdat ikzelf mijn Ziggo heb opgezegd per eind april waarschijnlijk.
Kan iemand dit ongedaan maken voor mij?
Zie deze topic, waar ook de
oplossing naar is verwezen: https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Hoe-ontkoppel-ik-My-Vodafone-en-Mijn-Ziggo/m-p/5661#M146751
Dank voor het bericht. Maar ik moet door iemand van Ziggo/Vodafone worden geholpen toch? Dat moet dan toch via dit topic? Ik kan het zelf niet oplossen volgen mij?
@Cecilia kan jij mij toevallig helpen?
Of @Louis kan je hier mee helpen. Zodra ze je bericht zien, zullen ze reageren.
Hi @Sam van Saase,
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Ik help je hier graag bij! Ik heb je zojuist een privéberichtje gestuurd. Ik zie je berichtje graag tegemoet met daarin de gevraagde gegevens. Dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Hoi @Sam van Saase, ik neem het heel even over van mijn collega @Cecilia35605 :). Zodra er een account losgekoppeld wordt, mag er een nieuw account aangemaakt worden met een e-mailadres wat niet gebruikt wordt voor My Vodafone.
Inloggen bij Ziggo Go gaat met dezelfde gegevens van Mijn Ziggo. Kun je inmiddels alweer inloggen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.