GinoC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dekking

Beste, mijn verbinding valt steeds weg en moet mijn tel op flight mode zetten en werkt dan weer. Moet mijn tel de hele dag in de gaten houden. Dit is met een IPhone 12. We hebben meerdere toestellen en Vodafone abonnementen ik huis die dit probleem niet hebben. 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @GinoC 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook al gekeken met een andere SIMkaart in je toestel. Heb je dan dit zelfde probleem?
Wat je ook zou kunnen doen is je netwerkinstellingen opnieuw instellen (dat doe je onder instellingen, algemeen, stel opnieuw in. Kies daar dan voor herstel netwerkinstellingen. Let erop, je bent dan ook alle Wifi instellingen kwijt, dat moet je dan weer opnieuw instellen! En het toestel helemaal echt uitzetten, wil ook wel eens helpen. Wat je ook nog kan doen is bij mobiel netwerk even van provider wisselen en dan weer terug gaan naar Vodafone NL. Heel soms helpt dat ook nog wel eens.

Wil dit alles niet werken, vraag dan bij de klantenservice of ze je nummer een reset willen geven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @GinoC,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Gelukkig lees ik, dat je het een en ander al geprobeerd hebt en dat @Energieboy je een aantal tips heeft gegeven. Hebben deze tips geholpen of speelt hierdoor het probleem nog steeds. Wat was de uitkomst van de simkaart in een ander toestel?
Kleine toevoeging: Met het selecteren van een ander netwerk in je toestel, reset je de aanmelding op mast. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk. Mocht het niet geholpen hebben, dan horen we het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic