Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,201Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

army9 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 30 sept sms uit naam vodafone wekelijks 5 euro army 9? Geen idee wat dit is...reeds via paylink stop gezet...maar waarom heb ik dit moeten betalen...en klopt dit wel? Zo nee hoe krijg ik dat ter...

Msk272 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Profiel naam wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Sinds de laatste update van de app (Android) zijn de profielnamen gewist en kunnen ook niet meer gewijzigd worden ! App verwijderen en opnieuw installeren biedt geen soelaas.

hrj door Gedreven Meedenker
  • 71 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 17 Likes

CD Kwaliteit en Studio kwaliteit Alleen-lezen Opgelost

Hallo, in april mag ik mijn abonnement verlengen (4G - 40 Gig), ik gebruik WebDav om audio van mijn thuisnetwerk naar mn telefoon toe te sturen als ik op pad ben (via het mobiele signaal van Vodafone)...

Mondriaan door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoonnummer geblokkeerd? Alleen-lezen Onopgelost

best,ik ben er laatst achter gekomen dat mijn telefoonnummer geblokkeerd is. hierdoor kan ik op veel verschillende dingen niet inloggen. Ik zag wel dat er stond dat ik voor een bepaalde tijd moest opw...

J.augie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

apps overzetten Alleen-lezen Opgelost

Onlangs heb ik mijn I phone 6S vervangen door de nieuwe I phone 11. Alle data overzetten van de oude op de nieuwe was een peuleschil. Maar nu zijn er echter een groot aantal apps niet geïnstalleerd op...

Hoe zet ik internet op een prepaid simkaart uit? Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik mijn prepaid simkaart van Vodafone alleen om te bellen. Hoe voorkom ik dat er (per ongeluk) data wordt gebruikt? Kan dat uitgezet worden? Ik heb namelijk een tweede simkaart in mijn telefoo...

prennie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klantnummer Alleen-lezen Opgelost

hallo hier met gretha ik wil graag mijn klanten nummer hebben 

zo maar afschrijving bel min Alleen-lezen Onopgelost

er worden bel minuten berekend zonder gebruik van mob abonnement zomaar duurder.Buiten bel minuten worden als goud berekend.Geen uitleg dan einde voda dieven praktijk en dit gaat dan over elk media ve...

vreemd door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dongel Alleen-lezen Opgelost

Graag per direct opzeggen dongel is overbodig geworden klnr xxxxxx769xxxGegevens 'm. *** (moderator edit)

Misleiding abonnement Start XL Alleen-lezen Onopgelost

Heb in juni een Start XL abonnement afgesloten in het filiaal Spijkenisse, de verkoper (Raymond), noteerde 2,50 euro Ziggo en 2 euro Vodafone korting op mijn contract en vertelde erbij dat mijn maand ...

Ben60 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vodafone is minder professioneel dan eerder aangenomen Alleen-lezen Opgelost

Al 3 weken probeer ik mijn mobiel contract te verlengen. Je zou denken dat Vodafone dat graag en snel in orde maakt. Inmiddels ben ik 3 weken verder, heb ik met 5 verschillende mensen gesproken in die...

Anthony22 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

GB = hoeveel MB Alleen-lezen Opgelost

Hallo, weet hier iemand hoeveel MB 1 GB is bij Vodafone?Soms wordt er 1000 MB gesteld, maar feitelijk hoort dat 1024 MB te zijn.Verneem het graag.

D-2010 door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

in-app betalen android Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik vroeg me af hoe kan ik betalingen doen voor apps en games via mijn vodafone?ik heb alle opties geprobeerd maar niet gelukt.ik kan hem niet vinden in mijn google play app.Help me alstublieft.M...

Blox EU extra data Alleen-lezen Opgelost

Sinds een tijdje hebben wij een Red Together abonnement. Nu kwamen wij er achter dat we elke maand betalen voor extra data eu. Vreemd, want we hebben samen 160 Gb…..Op de nota staat het zelfs meerdere...

Wanneer nu eindelijk eens onbeperkt internet Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Wanneer komen jullie nou eindelijk eens met een onbeperkt internet abonnement zoals jullie concurrent nu inmiddels al meer dan een jaar heeft? Kom op zeg het is 2019 inmiddels. Ik ben ...

FXN door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

ik heb per ongelijk 66GB aan data gebruikt Alleen-lezen Opgelost

Ik had zowel wifi als mobiele data aanstaan tijdens ik netflix zat te kijken, normaal gesproken heeft wifi altojd prioriteit maar ik had niet door dat mijn wifi er uit lag, ook kanik normaliter niet m...

Geen 4G internet na omzetten nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Na het omzetten van een oud scherp abonnement zonder data naar Start M met data werkt helaas 4G niet. Ligt niet aan het toestel want de simkaart van iemand anders met ook Vodafone werkt...

G3rrit door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple Music gezin Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik geen Apple Music gezin abonnement aanschaffen via Vodafone?

jwi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PAS OP! SCAM NETSMART ARMY9 SMS Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Allemaal, Als eerste Vodafone bedankt voor de hulp in het aanpassen en opzeggen van deze dienst en het vergoeden van de kosten. Wat is er gebeurd?Mijn zoon kwam gisteren in paniek naar mij toe dat...

RoDino door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen