rhoekstra

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone op Android, verbeterpunt: Meer over tegoedenverbruik niet beschikbaar

Goeden dag, in de My Vodafone app, als ik naar Tegoed navigeer, en een bubbel aanklik (data/belminuten of sms'jes) krijg ik een foutpagina van de android browser 'net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED' De url die getracht wordt te laden bevat dan ook een fout: https://m.vodafone.nlapp/static/appusageinfo 'nl' en 'app' hebben geen slash als scheidingsteken.
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi rhoekstra,

Bedankt voor je bericht. Ik ga het direct intern doorgeven.
Heb je deze foutmelding al langere tijd of pas sinds kort? En werkt de app verder wel naar behoren?
rhoekstra
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sietske,

Het viel mij vandeweek op toen ik de app die dag intensief gebruikte omdat mijn abonnement werd geüpgraded. Toen ik dus op de verschillende metertjes drukte, kreeg ik genoemde melding.

De volgende ochtend nog een keer bekeken en het issue is weg. Op een of andere manier (app update?, status abonnement veranderd?) werkte de link toen weer ...
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi rhoekstra!

Het kan inderdaad aan een update van je toestel of de app hebben gelegen. Fijn dat alles weer naar behoren werkt in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic