d33f85

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone laadt sommige onderdelen niet in Chrome

De laatste week (wellicht twee weken) valt mij op dat sommige onderdelen op jullie website niet laden wanneer Chrome wordt gebruikt.

Dit zijn:


  • Hoofdpagina (overzicht) na het inloggen op My Vodafone
  • Tegoed
  • Kosten buiten de bundel

Dit is getest door middel van 3 verschillende PC's + laptop.
Met Internet explorer lijkt het wel te werken maar dat moet je niet meer willen en moeten gebruiken anno 2016.

Verder uiteraard ook verschillende internetverbindingen geprobeerd (Ziggo/Vodafone tethering/Surfnet).

Ik zou het fijn vinden als deze zaken ook weer door middel van Chrome beschikbaar zijn.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
d33f85
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes


Naar aanleiding van jullie bericht kreeg ik een ingeving en heb ik de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn adblocker blokkert namelijk een popup met de vraag om cookies te accepteren. Na het uitschakelen van de adblocker werkt alles zoals het hoort. Deze thread kan dan ook gesloten worden :).


Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat je zelf al wat geprobeerd hebt. Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij de klantenservice. Zij kunnen namelijk een onderzoek starten voor de technische dienst. Ik durf je niet te zeggen of zij hier al op de hoogte van zijn. Wel kan ik je mededelen dat in de afgelopen paar weken een paar keer werkzaamheden zijn geweest oa gisteren.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
d33f85,

Ik ben benieuwd of je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en of het nu wel weer werkt. Laat je ons wat weten?
d33f85
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het werkt nog niet, maar ik had wel gehoopt dat het middels dit forum bij de klantenservice gemeld zou worden gezien dit gedeelte deel uitmaakt van Vodafone onder de noemer support.

Op het moment gebruik ik de mobiele app die wel werkt.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
d33f85 , vervelend dat het nog altijd niet werkt! We hebben hier geen andere meldingen over gezien, en kunnen het probleem zelf ook niet reproduceren via Chome. Het kan dus om een individueel probleem gaan. Via het forum hebben we geen inzicht in klantgegevens en behandelen we dus geen individuele problemen. We raden je daarom aan contact op te nemen met de klantenservice zodat zij dit verder kunnen laten onderzoeken.
d33f85
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes


Naar aanleiding van jullie bericht kreeg ik een ingeving en heb ik de oorzaak kunnen achterhalen. Mijn adblocker blokkert namelijk een popup met de vraag om cookies te accepteren. Na het uitschakelen van de adblocker werkt alles zoals het hoort. Deze thread kan dan ook gesloten worden :).


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
d33f85 fijn om te lezen dat je de oorzaak hebt weten te achterhalen en het inmiddels is opgelost!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het opgelost is
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic