OmeAugust

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app

De App blijft hangen bij overzicht facturen en kan niet meer naar begin scherm. App verwijderen en opnieuw opstarten met login gegevens verhelpt het niet. Kan ook niet uitloggen.: erg irritant help!????????????
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dat schiet natuurlijk niet op. Heb je al eens ingelogd op de website. Op die manier zou je de facturen kunnen inzien etc. Betreft de app raad ik je aan om dit te laten onderzoeken door de technische dienst. Meld er dan wel bij dat je hem al eens hebt verwijderd. Eventueel zou je nog de cash kunnen legen van de app.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie, topic wordt binnenkort gesloten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic