Cath56

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kreeg mijn nieuwe toestel binnen, paste mijn simkaart niet, en nu is mijn S4 Vergrendeld

Beste mensen help me

Ik kreeg vandaag mijn nieuwe toestel binnen de Galaxy A3 en heb de Galaxy S4 in ijn bezit. Dus wat wil ik gaan doen, geheugenkaart en simkaart overzetten, nou vergeet het maar, simkaart past niet ( lekker slim he van die verkoopster, dat ze niet weet dat in dit nieuwe tostel wat al groter is een smalle simkaart in zit ) kon m nu dus niet gebruken, dus doe ik alles weer in mijn oude toestel de galaxy S4 mini, codes alles accepteerd hij, maar dan, bam de schrik want ik krijg in mijn scherm te lezen;;;;;; je toestel is vergrendeld ik aan pincode 0000 intoetsen, werkt niet nog paar codes geprobeerd mag nog 7 fouten maken daarna 1 uur buitendienst. Dit allemaal super geweldig, maar kan nu niet meer over mijn oude toestel beschikken ben pincode vergeten, klik daarop , kan blijven klikken tot ik een ons weegt, maar niets veranderd de zaak.
Hoe en wie lost dit nu op?
Gr Cath56
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Cath56 , is het nog gelukt om in het toestel te komen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Is de pincode je toestelcode, simkaart pincode of mobile protect code?
De enige die de klantenservice voor je kan oplossen is de mobile protect code.
Hiervoor dien je in te bellen bij de klantenservice samen met je klantnummer. Dit kan eventueel ook via de chat of Facebook. Is het de code van het toestel dan zul je hem moeten gaan resetten. Is het de simkaart pincode dan zal hij op een gegeven moment gaan vragen naar de pukcode. Deze kun je terug vinden in my Vodafone of via de klantenservice.
Het is inderdaad niet erg handig van mijn collega geweest. Mocht je een nieuwe simkaart nodig hebben dan kun je deze bestellen via de klantenservice of door langs te gaan bij een van de winkels.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Cath56 , is het nog gelukt om in het toestel te komen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic