leanne92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart verlopen?

Al jaren heb ik hetzelfde telefoonnummer, maar sinds mijn (tijdelijke) emigratie naar het buitenland gebruik ik dit nummer alleen nog als ik op vakantie ben in Nederland. Voor whatsapp gebruik ik nog steeds dit nummer.
Ik heb dit telefoonnummer ook nodig om onder andere in te loggen op Digid.
Nu ik mijn Vodafone simkaart in mijn telefoon heb gedaan, kan hij echter geen netwerk vinden (heb al allerlei opties geprobeerd) en ik kan niet bellen of gebeld worden.
Is mijn simkaart misschien verlopen? Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst opgewaardeerd heb, wel weet ik zeker dat ik deze simkaart in augustus 2015 nog heb gebruikt. Daarna misschien nog een keer, maar dat weet ik niet meer zeker.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil namelijk dit nummer behouden en gebruik daarom af en toe deze simkaart nog. Het telefoonnummer daarvan is *moderator edit: 06-nummer verwijderd*.
3 Reacties 3
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
leanne92

Bij prepaid is het belangrijk dat je binnen 12 maanden opwaardeerd, doe je dit niet komt je nummer te vervallen ????

Wij kunnen op het forum niet inhoudelijk reageren dus advies is om contact op te nemen met de klantenservice.

https://www.vodafone.nl/support/contact/

Groetjes,
Daims
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
leanne92, is het nog gelukt via de klantenservice? Ik heb je 06-nummer nog verwijderd uit het topic. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic